אירועי "קיץ מודיעיני" מגיעים עם עשרות הופעות ללא תשלום: אגף תרבות ואירועים בעירייה, עמותת סחלבים, אגף חברה נוער וצעירים, אגף הספורט ויחידת הבריאות, כולם חברו יחד ויצרו תוכנית מגוונת לכל הקהלים, החל מאזרחים ותיקים ועד לילדים, שייהנו קרוב לבית ממופעים, פארק קולנוע, ספורט, שעות סיפור, מסיבת מזרקות וגם קמפינג חדש למשפחות בפארק ענבה.
2 צפייה בגלריה
הראל סקעת
הראל סקעת
הראל סקעת
(צילום: מנש כהן)
התוכנית תישלח לבתי התושבים לתיבות הדואר (ולא במעטפות הארנונה, כבעבר) במהלך השבוע הקרוב, ומעודכנת גם באתר העירייה, וכן תופיע על גבי המסכים האלקטרוניים בתחנות האוטובוס החכמות הפזורות ברחבי העיר.
בהתאם למדיניות העירונית החדשה, הכניסה לאירועי הקיץ בפארק ענבה תותר רק לתושבי העיר ואורחיהם, אשר יידרשו להציג החל מגיל 12 אישור על רישום תושב באתר העירייה (מודפס או צילום מסך) או תעודה מזהה רשמית ובה כתובת המגורים (כמו הספח של תעודת הזהות, רישיון נהיגה או תעודת אזרח ותיק עירונית).
קצת ממה שצפוי להתקיים לאורך הקיץ: בכל יום ראשון בחודשים יולי ואוגוסט - יוגה בפארק ענבה מתחת לגשר בשעה 18:30.
עוד בימי ראשון בחודש יולי - מתחמי פעילות ספורטיביים בפארקים.
ב-3.7, 17.7, 31.7 - הפנינג חווייתי לכל המשפחה.
בימי שלישי - פארק קולנוע עם סרטים מדובבים לכל המשפחה על מסך ענק בפארק ענבה.
כוכבי הילדים יגיעו גם הם בחודש יולי עם מופעי "ענבה קידס" של רינת גבאי והדוד חיים.

2 צפייה בגלריה
ניקי גולדשטיין
ניקי גולדשטיין
ניקי גולדשטיין
(צילום: אור דנון)

בימי שישי - מסיבות מזרקות עם די.ג'יי בפארק ענבה ושעות סיפור ברחבה מול היכל התרבות. במוצ"ש חוזרים מופעי המוזיקה של לילות ענבה עם ניקי גולדשטיין, האחים אסנר ומי שחובב ריקודי עם או ריקודים לטיניים, יוכל ליהנות מהרקדות בעמק החולה.
עוד בחודש יולי, יתקיים לראשונה קמפינג משפחות בפארק ענבה ב-13.7 עד 14.7, עם סדנאות, מופעי אש ולהטוטנות, הקרנת סרט ועוד הפתעות – הכניסה תהיה בתשלום סמלי.

קראו גם:

בחודש אוגוסט ימשיכו מופעי ענבה קידס עם מיכל הקטנה ויובל המבולבל; בימי שלישי פארק קולנוע בענבה; מופע מיוחד של תזמורת צה"ל שתארח את הראל סקעת ב-3.8 בענבה; מסיבות מזרקות בענבה; שעות סיפור בימי שישי; הרקדות במוצ"ש ומופעי מוזיקה "לילות ענבה" במוצ"ש עם תזמורת אלמוגרביה שתיארח את אביבה אבידן, מאיה אברהם ובר צברי, וגם רוקוויל יגיעו למסיבה ישראלית עם שירים משנות השבעים ומעלה.
ב-29.8, יריד החוגים הגדול של סחלבים עם דוכנים, תחנות הפעלה ומופע של "נתי הגעתי הופעתי" וקרקס אפריקאי.
ב-24.7 חוזר גם "ענבה LIVE" עם המופע של הזמר והיוצר חנן בן ארי. המופע יהיה בתשלום ופתוח לכלל הציבור.
הנוער ייהנה ממתחם נוער ענק - "ענבה ווילג'" - שיהיה פתוח בחודשים יולי ואוגוסט בימים ראשון, שני ורביעי משעה 20:00 עד 1:00 בלילה, החל מ-26.6 עד 16.8. המתחם החווייתי בפארק ענבה יכלול עמדות משחק, סדנאות אומן, פינות זולה ועוד אטרקציות משתנות.
מופע סיום הקיץ יתקיים ב-28.8, עליו יינתנו פרטים בהמשך.