מוקד פניות הציבור של המועצה המקומית שוהם הוצף בשעות הערב של יום שלישי השבוע בעשרות קריאות, שהבהירו לאנשי המוקד תוך זמן קצר כי אירוע חריג למדי מתרחש ברחובות היישוב השקט.
1 צפייה בגלריה
נדחקה לאחת החצרות ונלכדה. הפרה
נדחקה לאחת החצרות ונלכדה. הפרה
נדחקה לאחת החצרות ונלכדה. הפרה
(צילום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
מי שעומדת מאחורי המהומה שנוצרה היא פרה, שכנראה ברחה מאחד העדרים הרועים בשטחים שמסביב ליישוב, והגיעה אל שכונת המגורים בחלק הדרום -מזרחי של היישוב, שבתחומה בעיקר בנייני מגורים חדשים.
הפרה, כך תיארו הפונים בהתרגשות, צעדה ברחוב הראשי רגועה ושלווה, ועוררה באופן טבעי את תשומת הלב של תושבי האזור המופתעים.
מי שהגיעו ראשונים לשטח היו אנשי השיטור העירוני, שהשגיחו על הפרה עד אשר למקום הגיעו וטרינרים מהשירות הווטרינרי של גוש דן, ומספר מחלצים המתמחים בלכידה של בעלי חיים גדולים.
לאחר מאמץ לא קטן הצליחו הכוחות ללכוד את הפרה, לאחר שדחקו אותה בזהירות אל חצר הכניסה לאחד מבנייני המגורים, ואז, מבלי שנתקלו בהתנגדות מצידה, כרכו חבל סביב צווארה, והובילו אותה אל שטח פתוח הסמוך לשכונה.

צועדת בשביל אופניים
(צילום: מערכת מיינט)

צוות הווטרינרים השגיח על הפרה בשעה שהיא ליחכה מעט עשב טרי, עד לרגע בו הגיעו למקום אנשי "חוות החופש" הממוקמת בשרון, אליה מועברים בעלי חיים שניצלו בצורה כזו או אחרת מתעשיית המזון.
כמה מתושבי המועצה תיעדו את הפרה צועדת ברחובות, וחלק מהם העלו את התיעוד יוצא הדופן אל הרשתות החברתיות.
"היה נראה שלא באמת מזיז לה כל מה שקורה מסביב, והיא פשוט הלכה בניחותא ברחוב, לא ממש מוטרדת מכלי הרכב או הולכי הרגל שהתקרבו כדי לצלם אותה", מספרת אביה תור, תושבת שוהם.
תושב אחר מספר: "היא פשוט הלכה על מסלול רכיבת האופניים, שהיה ריק, וזה היה ממש מצחיק, ונראה היה שהיא מרוצה".

קראו גם:

אנשי השירות הווטרינרי של גוש דן שיבחו את פעולתם המהירה של אנשי המועצה המקומית, ואת העומד בראשה, איתן פטיגרו, והסבירו כי ככל הנראה הפרה ברחה ממתחם סגור בו הוחזקה.
פורסם לראשונה: 06:16, 05.01.23