אנשי עמותת פעול"ה (פותחים עיניים לצורכי העיוורים), הפועלת לקידום של לקויי ראייה ועיוורים בכל תחומי החיים, ומוקד פעילותה נמצא במודיעין, השיקה השבוע קמפיין מיוחד לגיוס כספים, שמטרתו להוציא משלחת של רוכבים בחודש מאי בשנה הבאה למסע רכיבה באיזור אמסטרדם שבהולנד.
1 צפייה בגלריה
הטיול מתוכנן לחודש מאי. חברים בעמותת פעול"ה
הטיול מתוכנן לחודש מאי. חברים בעמותת פעול"ה
הטיול מתוכנן לחודש מאי. חברים בעמותת פעול"ה
(צילום: עמותת פעול"ה)
מדובר במשלחת הצפויה לכלול 16 רוכבות ורוכבים, בהם עיוורים, לקויי ראייה ורואים, המובילים את הרכיבה באופניים המיוחדים למסע של מאות קילומטרים, שתוכנן על ידי מייסד העמותה ומי שעומד בראשה מזה למעלה מ־12 שנים, אלי שרוני.
פרט לרכיבה בסביבת אמסטרדם, יקיימו חברי המשלחת מפגשים עם אנשי הקהילה היהודית בעיר, וגם שם ינסו שרוני וחבריו להפיץ את המסר שלהם: החשיבות בשילובם של לקויי ראייה ועיוורים בקהילה, והעלאת המודעות להתנדבות ולערך השונות בחברה.
קמפיין גיוס הכספים, שפרטים נוספים עליו אפשר למצוא בדף הבית של העמותה ובדף הפייסבוק שלה, מציב לחברי העמותה אתגר לא פשוט של גיוס 85 אלף שקלים, ועיתוי השקת הקמפיין אינו מקרי: סוף שנת המס, דבר המאפשר לחברות לקבל זיכוי מס כבר השנה על תרומתן לעמותה.
"יש לנו יעד לגיוס, לטפל בהכל במהלך הימים הקרובים, כי אנחנו מתוכננים לצאת ב־23 במאי, והרעיון הוא שהתורמים, בעיקר גופים גדולים, ינצלו את ההחזרים המגיעים להם לפני סוף שנת המס, ובשבועות לאחר מכן, כשההסדר עוד אפשרי".

קראו גם:

על המסע שתכנן מספר שרוני: "אנחנו רוכבים כבר כ־12 שנים במודיעין, המלאה בעליות וירידות וקטעים מאתגרים, והחלום שלנו מזה שנים הוא להוציא את הפעילים שלנו לרכיבה במקום הכי מקסים בהולנד, במישור, ולרכוב כל יום כ־50 קילומטרים.
אנחנו רוצים להוציא למסע בהולנד אנשים שבחיים לא היו בחו"ל, ושם נשכור את אופני הטנדם המיוחדים ונטפל בסידורי הלינה, וכמה שנוכל להיעזר בתרומות זה יהיה מצוין".
ביום שישי שעבר הגיעו מתנדבי העמותה לרחבת קניון עזריאלי בעיר, ופעלו לגיוס כספים, דבר אותו הם מתכוונים לבצע במקומות שונים במודיעין במהלך התקופה הקרובה.