זו השנה השלישית ברציפות שהעיר מודיעין מובילה את טבלת דירוג הרשויות המקומיות באחוזי הגיוס של בוגרי כיתות י"ב לשירות בצה"ל, ועם תחילת השנה העברית מקבל נתון זה משמעות נוספת, עם רשימה של כמה חיילות וחיילים תושבי העיר, שמוכיחים כי תרומתם לצה"ל משמעותית מאוד.
1 צפייה בגלריה
מימין: רב"ט ל' ורב"ט דניאל שפירא
מימין: רב"ט ל' ורב"ט דניאל שפירא
מימין: רב"ט ל' ורב"ט דניאל שפירא
(צילום: דובר צה"ל)
בין המצטיינים הפעם חיילת וחייל המשרתים באותה החטיבה, כל אחד מהם בתפקיד שונה, אך פעולותיהם משלימות זו את זו.
רב"ט ל', תושבת העיר, שלא ניתן לחשוף את שמה בשל עיסוקה הצבאי, היא אחת ממצטיינות חטיבת פארן של צה"ל, בראשה עומד אל"מ עידו סעד. היא משרתת כסמלת מבצעים (סמב"צית) בגבול מצרים, ואחראית על פעולות של סיכול הברחת אמצעי לחימה (אמל"ח) וסמים ממצרים לשטח ישראל.
אות ההוקרה ניתן לרב"ט ל', בוגרת תיכון עירוני א' בעיר, על פעילותה בחמ"ל היחידה, ועל כך שסייעה בשנה האחרונה במספר מקרים לאתר בזמן אמת וללכוד מבריחים שהגיעו מאיזור סיני.
על אף העובדה שהיא יושבת במשך שעות ארוכות מול מסכי מחשב ואמצעים טכנולוגיים נוספים, רב"ט ל' מרוצה מאוד מאופי שירותה הצבאי, ואומרת: "אני מרגישה שהעבודה שלי ממש משמעותית, ואני שמחה מאוד לשרת בצה"ל. אני חושבת שהעבודה שלי בחמ"ל ממש חשובה להצלחת הפעילות המבצעית".
רב"ט דניאל שפירא, 20, לוחם בגדוד קרקל הפועל בחטיבת פארן, קיבל גם הוא אות הצטיינות על פעילותו השוטפת לאורך קו הגבול הארוך שבין מצרים לישראל.
הוא למד בתיכון עירוני ג' בעיר, ביצע לפני שירותו הצבאי שנת שירות בנהריה, והתגייס לפני כשנה לגדוד קרקל, שם הוכשר כלוחם וכנהג מבצעי.
בנימוקים לבחירתו למצטיין נרשם כי רב"ט שפירא "חותר למגע ושומר על סטנדרט מבצעי גבוה בפעילותו בגזרות השונות".
קראו גם:
גם רב"ט שפירא, כמו חברתו לחטיבה, שמח על הבחירה בו למצטיין: "ממש שמחתי והופתעתי כששמעתי שאני מקבל אות הצטיינות, ואני שמח מאוד מהשירות בו בחרתי, וגאה להיות לוחם בצה"ל, וזה אכן מרגש כשמעריכים את העבודה הקשה שלך".