תלמידה ממודיעין שהוריה לא הצליחו לגייס את סכום הכסף הנדרש לצורך יציאתה למסע לפולין, תשתתף במסע בזכות יוזמתו של יואל בן שושן, תושב העיר שנרתם כדי לסייע לה.
1 צפייה בגלריה
מחנה ההשמדה אושוויץ בפולין
מחנה ההשמדה אושוויץ בפולין
מחנה ההשמדה אושוויץ בפולין
(צילום: שאטרסטוק)
קראו גם:
בן שושן פתח פרויקט למימון המונים תחת הכותרת "זיכרון השואה" באתר Giveback.co.il, וביקש את עזרת הציבור בתרומה כדי לעמוד ביעד כספי של 6,000 שקלים, הסכום אותו התבקשו התלמידים לשלם עבור הנסיעה.
"מדובר בילדה שהוריה נמצאים במצב כלכלי לא פשוט, וזה מקשה עליהם לממן את המסע לפולין", רשם בן שושן בדף התרומות שפתח.
עוד כתב בן שושן, במטרה לגייס את הכסף הנדרש: "אני חבר טוב של המשפחה, שהביעה בפניי את התסכול הרב שלה מכך שהבת שלהם לא יכולה לצאת לפולין בגלל שאין להם כסף, והם מתביישים להגיד לה את זה. הילדה החלה לעבוד בשביל לממן את הנסיעה, אבל היא לא תגיע לסכום הדרוש עד למועד התשלום".
קריאתו של בן שושן נענתה על ידי תושבים רבים בעיר, והפוסט שהעלה בפייסבוק הגיע לתושבים שסייעו להשלים את סכום הכסף הנדרש לנסיעה.
עד לתחילת השבוע הנוכחי, גויסו 6,035 שקלים, שיועברו להנהלת בית הספר לתשלום עבור יציאתה של התלמידה למסע.
הורים רבים לתלמידים בבית ספרה של הנערה הביעו שביעות רצון מפרק הזמן הקצר בו הצליח בן שושן לארגן את הסכום הנדרש.
"זה מקרה עצוב, אבל בהחלט סיפור עם סוף טוב ומשמח", אומר הורה לתלמיד בבית ספרה של הנערה. "זה אמנם לא סכום גדול, אבל יש משפחות שבגלל בעיות שונות מתקשות גם עם סכומים כאלה, וטוב עשה יואל שהחליט לקדם את מיזם גיוס הכספים, ובאמת מגיע כל הכבוד למי שנתנו יד ופתחו את הלב ואת הארנק, זה לא צעד מובן מאליו".