תושב מודיעין (41) נעצר ביום רביעי שעבר על ידי שוטרי התחנה העירונית, לאחר שלידי המשטרה הועברה תלונה מנציגי חברת התקשורת פרטנר, לפיה האיש הטריד מינית שתיים מעובדות החברה.
1 צפייה בגלריה
נאסר עליו להשתמש באינטרנט ובסלולרי
נאסר עליו להשתמש באינטרנט ובסלולרי
נאסר עליו להשתמש באינטרנט ובסלולרי
( המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
חוקרי התחנה, שהגיעו לביתו של החשוד במרכז העיר, עיכבו אותו לחקירה במשרדי התחנה בחשד לביצוע עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה בפני אדם, וביום חמישי הוא הובא לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרו.
במהלך הדיון הציגו חוקרי המשטרה בפני השופט גיל גבאי עדויות לפיהן בשני מקרים שונים חשף החשוד את איבר מינו בפני שתי מוקדניות השירות הטכני של חברת פרטנר.
על פי נציג המשטרה שנכח בדיון: "החשוד יצר פעמיים קשר עם שתי נציגות שונות של מוקד תמיכה טכנית בפרטנר, ושוחח איתן על מנת לתקן תקלה שהיתה לו".
שיחות אלה בוצעו בשיחת וידיאו, במהלכה, כך לפי טענות המשטרה, "חשף את איבר מינו וגופו העירום בכוונה, ובכך הטריד מינית וביצע מעשה מגונה כנגד שתי הנציגות".
במהלך הדיון מונה לחשוד, מהנדס במקצועו, סניגור מטעם הסניגוריה הציבורית, שהסביר כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, וביקש כי בית המשפט יראה את המעשה "כאירוע חד־פעמי".
השופט, שבחן את החומר שהוצג לו, קבע כי קיים חשד סביר כי החשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו, ועם זאת הדגיש כי רמת מסוכנותו לציבור נמוכה, ולכן הורה על שחרורו למעצר בית עד 12 ביוני, וכן אסר עליו לעשות שימוש בתקופה זו באינטרנט ובטלפונים סלולריים.
בנוסף נדרש החשוד לשלם ערבות עצמית בסך 2,000 שקלים, ערבות צד ג' בסכום זהה, ולהתייצב בכל זמן שיידרש לחקירה במשטרה או לדיון בעניינו בבית המשפט.