איפה אוכלים בשבת במודיעין? מה פתוח? איפה אפשר לבלות? עשרות עסקים מקומיים בתחומי המזון והבילוי פועלים בשבת במודיעין. בעזרת מפה עירונית מיוחדת שיזם חבר מועצת עיריית מודיעין, אור גרינפלד, מייסד תנועת 'אנחנו הצעירים', שאחד מתפקידיו הנוכחיים במועצת העיר הוא מחזיק תיק העסקים המקומיים והיזמות, תוכלו ליהנות גם בשבת וכמובן לתרום לשגשוג העסקים המקומיים.
1 צפייה בגלריה
אור גרינפלד ומפת השבת של מודיעין
אור גרינפלד ומפת השבת של מודיעין
אור גרינפלד ומפת השבת של מודיעין
(צילום: חורחה נובומינסקי, צילום מסך)
את המפה, שזכתה לשם '#מפתשבת', הפיץ גרינפלד ביום שישי האחרון, וקרא לתושבי העיר לפרגן לעסקים המקומיים, שבשנה החולפת נאבקים לשרוד את תקופת גלי התפרצות מגיפת הקורונה.
"מפת שבת שהכנו היא רק אבן דרך אחת בתהליך מיפוי שאנחנו עושים על מנת להסתכל במאקרו על תמהיל העסקים, ועל שילובם הקהילתי", מספר גרינפלד ומוסיף: "וזו עוד דרך שלנו להציג ולשקף ולייצר כלי לתושבים, וגם להסתכל על נתונים כרשות מקומית".
קראו גם:
את המפה, הכוללת נכון להיום קרוב ל – 70 עסקים: החל ממעדניות, ופיצריות, דרך פיצוציות ומאפיות וגלידריות, ועד למועדונים ובארים, ניתן לאתר ברשת האינטרנט, וסביר להניח כי הרשימה תגדל ותתרחב במהלך השבועות הקרובים.
בדף הפתיחה של המפה יכול מי שרוצה לבצע חיפוש ממוקד יותר, לבחור מבין קטגוריות שונות – ואפילו לבחור בדיקת עסקים לפי שכונות העיר.
רוצים לבדוק מה פתוח בשבת במודיעין? לחצו על הקישור.
אמנם אין עדיין נתונים על מידת השימוש במפה במהלך סוף השבוע האחרון, אולם אנשי 'אנחנו הצעירים', התומכים במיזם, מאמינים כי היו מי שהגיעו בסוף שבוע זה אל בתי עסק בעקבות פרסום המפה.
"כל דבר שיכול להועיל לעסקים בימים אלה, ובוודאי לעסקים מקומיים, מבורך ממש", אומר משה גריידי, תושב העיר. "תכל'ס, אין כמעט מישהו שלא מחפש לפנק את עצמו או את הילדים בשבת, וזו אחלה דרך להגיע מהר אל העסקים, וטוב לדעת שיש לא מעט כאלה".
לעדכונים - חדשות מודיעין