תושב מודיעין שקילל שוטר ממוצא ערבי שביקש לרשום לו דוח, נאשם בעבירות של איומים, העלבת עובד ציבור והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, כך עולה מכתב האישום שהוגש נגדו בשבוע שעבר לבית משפט השלום בירושלים.
1 צפייה בגלריה
עימות על הכביש הסתיים בתקיפה
עימות על הכביש הסתיים בתקיפה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
זאת בעקבות אירוע בו היה מעורב האיש (58) לפני כחצי שנה, במהלכו עוכב לבדיקה על ידי שוטרים שחשדו כי הוא ביצע עבירת תנועה בעת שנסע ברכבו.
בכתב האישום נטען כי האיש קילל שוטר ממוצא ערבי, שהיה בצוות השיטור שעצר אותו. על פי המתואר בכתב האישום פנה הנאשם אל השוטר, שהיה עסוק ברישום דוח תנועה, ואמר לו: "אל תרשום כלום ערבי מסריח, זה מה שאתם".
קראו גם:
ניסיונות השוטרים להרגיע את האיש לא הועילו, ועל פי כתב האישום הוא לא הפסיק להעליב את השוטרים, ואמר בנוסף: "מי מגייס ערבים למשטרה? הרסתם לנו הכל הרסתם, יש לך זכות להיות שוטר?".
רגע לפני שהסתיים הטיפול באירוע בשטח, איים האיש על השוטר ואמר לו: "אם היית בלי מדים לא היית חי עכשיו, אתה יודע את זה?".
אירועים חמורים אלה הובילו בהמשך לזימונו של האיש לחקירה במשטרת מודיעין, ובסיומה הועבר חומר החקירה לפרקליטות והוחלט כאמור על הגשת כתב אישום נגדו בגין שלושה סעיפים.
ממשטרת התנועה נמסר בתגובה: "משטרת התנועה ומשטרת ישראל לא יאפשרו בשום מקרה פגיעה באנשי המשטרה העושים לילות כימים למען ביטחון הציבור. השוטרים נמצאים בשטח כדי לשמור על חיי האזרחים, לאכוף עבירות תנועה, ובמטרה למנוע את ההרוג הבא בתאונות הדרכים, ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו למיצוי הדין נגד כל המרשים לעצמם לפגוע בעובדי ציבור".
כל העדכונים - חדשות מודיעין