ילדה תושבת מודיעין, תלמידת בית ספר יסודי בשכונת נופים בעיר, נפגעה לפני מספר ימים באורח קל בתאונת דרכים שהתרחשה ברחוב החסידה בשכונת הציפורים, בכביש המפריד בין המרכז המסחרי החדש שנפתח לפני מספר חודשים לבין הפארק השכונתי.
2 צפייה בגלריה
הכביש בין הפארק למרכז המסחרי בשכונת הציפורים
הכביש בין הפארק למרכז המסחרי בשכונת הציפורים
הכביש בין הפארק למרכז המסחרי בשכונת הציפורים
(צילום פרטי)
על פי עדי ראייה שנכחו במקום, רכב שחלף בכביש פגע בילדה, שפונתה לקבלת טיפול בבית החולים, משם שוחררה לביתה מספר שעות לאחר מכן.
התאונה התרחשה כמה חודשים לאחר שתאונה אחרת כמעט התרחשה באותו המקום בדיוק, במהלכה הצליח נהג רכב פרטי לבלום ברגע האחרון לפני שפגע בילד שחצה את הכביש בריצה.
בעקבות התאונה שהתרחשה לפני מספר ימים, כתבה אחת מתושבות העיר, איילת ארמוני, הודעה באחת מקבוצות הפייסבוק העירוניות: "אני לא מאשימה אף צד, כי זה לא הזמן או המקום, אבל בצידו השני של המרכז המסחרי יש גינת משחקים, ואתם רק יכולים לחשוב על כמות הילדים שחוצה הלוך חזור את הכביש, ללא מעבר חצייה במקום, והילדה נפגעה בדיוק מזה".
תושבים בשכונת הציפורים התלוננו כבר לפני מספר חודשים על כך כי ברחוב, ובמיוחד בקטע הכביש שמול המרכז המסחרי, המושך אליו מדי יום מאות ילדים, אין מעבר חצייה.
לדברי חלק מהתושבים, פניות שהעבירו למוקד העירוני בנושא זה, נענו בתשובה כי הדבר דורש אישור של המשטרה, ויתבצע בקרוב.

2 צפייה בגלריה
שכונת הציפורים
שכונת הציפורים
עדיין בהקמה. שכונת הציפורים
(צילום: עיריית מודיעין)

"אני מאוד מקווה שסימון מעבר החצייה יתבצע ממש בקרוב, בטח אחרי שילדה נפגעה מרכב, ובנס לא קרה משהו נורא", אומר אייל נווה, תושב השכונה. "הפארק שמול המרכז מפוצץ בילדים ובני נוער, ומעת לעת הם רצים למרכז כדי לקנות שתייה או אוכל, והם לא תמיד מרוכזים במה שהם עושים, כאלה הם ילדים. חלק מהנהגים לא מודעים לכך שיש מול המרכז פארק מלא בפעילות, אז חלק מהם נוסעים מהר, מתעסקים בטלפון הנייד, או מרוכזים במשהו אחר, וזה ממש מסוכן".

קראו גם:

תגובת העירייה תובא כשתתקבל.