כאשר שיר תדהר (25) ממודיעין הייתה ילדה, נהגו הוריה לקחת את המשפחה לטיולים בטבע כמעט כל סוף שבוע, ואף ללון בשטח בכל הזדמנות שהתאפשרה.
1 צפייה בגלריה
"מתאים לכל הגילים". שיר תדהר
"מתאים לכל הגילים". שיר תדהר
"מתאים לכל הגילים". שיר תדהר
(צילום פרטי)
קראו גם:
מאז היא מכורה לטבע, לספורט וגם לסנפלינג, ובקרוב תוביל מיזם מיוחד של מסעות טבע אתגריים לנשים בכל הגילים, תחילה בישראל, ומאוחר יותר ברחבי העולם.
"את כל האהבה לטבע אני חייבת להורים המקסימים שלי", מספרת תדהר, "כי אנחנו משפחת טבע, מלידה ממש, משפחה מטיילת. זה שיגעון חיובי של ההורים".
בנוסף לשאר עיסוקיה, תדהר משחקת מזה מספר שנים בליגה הארצית בכדורסל נשים, בקבוצת פסגת זאב.
אולם יותר מכל שאר עיסוקיה, היא אוהבת לדבריה לעשות סנפלינג, תחום עיסוקה היומיומי.
"אני חיה את הטבע, את הבחוץ, מדריכת סנפלינג מקצועית, ואני מסתובבת בכל הארץ", היא ממשיכה. "איפה שיש מצוקים, שם אני אהיה. יום אחד בנחל ג'ילבון ברמת הגולן, יום אחד ליד ערד, ויום אחר במצוק נחל מודיעין, המצוק הביתי שלי".
את הרעיון להוביל את מסעות הנשים הגתה תדהר עם אנשי חברת "היפראקטיבי", ובימים אלה היא עובדת על תכנון המסעות שייצאו לדרך בתחילת חודש אוקטובר הקרוב, כשיהיה קצת פחות חם בחוץ.
"זה פרויקט של מסעות ג'יפים לנשים בלבד, קונספט ממש מגניב, ואלה יהיו מסעות שמתחילים משלושה ימים, ובהמשך יותר מזה", מגלה תדהר. "המסעות הראשונים יהיו בארץ, ובהמשך נטייל גם בחו"ל, במקומות כמו ירדן, מונגוליה וקירגיסטן, איפה שיש מה לראות.
"איפה שיש מצוקים, שם אני אהיה. יום אחד בנחל ג'ילבון ברמת הגולן, יום אחד ליד ערד, ויום אחר במצוק נחל מודיעין, המצוק הביתי שלי"
"המסעות האלה ייחודיים, כי זה מיועד לנשים בלבד, ומי שתוביל איתי את המסעות היא השותפה המקסימה שלי, סופיה.
"המסע הראשון יהיה למדבר, כי קורים שם דברים מדהימים, הלב נפתח בטבע הגדול הזה, ואין לי ספק שזו תהיה חוויה גדולה".
בתחילת השבוע חזרה תדהר ממסע הכנה למסע הראשון המתוכנן, והיא משוכנעת שמי שיצטרף ייהנה מאוד.
"המסע מתחיל באיזור נווה זוהר ליד ים המלח, ומגיע למישור עמיעז, נחל נקרות ועוד. זה הטופ שיש להציע בטבע המקסים הזה", היא אומרת.
ב־12 בספטמבר, עוד פחות מחודשיים, ייצאו משתתפות המסע הראשון ליום גיבוש מיוחד. "ביום הזה ניתן טעימות מהג'יפים ועוד, וכך נוכל להתאים את המסעות בצורה הטובה ביותר לכולן", מסכמת תדהר. "זה לא סתם טיול על הדרך, אנחנו משקיעות בזה המון, ואני ממש מתרגשת להוביל את הפרויקט הזה. המסעות מתאימים לכל הגילים, גם לבנות 60, נקבל את כולן בברכה".