מתנדבי ארגון ידידים, שאנשיו מסייעים מסביב לשעון לכל אדם הזקוק לעזרה מכל סוג שהוא, העניקו ביום שלישי בלילה עזרה לאישה תושבת מודיעין, שתינוקה בן השנה ננעל ברכב, דבר שגרם לאם ללחץ גדול.
1 צפייה בגלריה
"נגמר בשלום וללא פגיעה". מתנדבי ידידים
"נגמר בשלום וללא פגיעה". מתנדבי ידידים
"נגמר בשלום וללא פגיעה". מתנדבי ידידים
(צילום: ארגון ידידים)
האירוע התרחש מעט אחרי השעה 23:00 בלילה, בחנייה הסמוכה לבניין מגורים ברחוב עמק חרוד בעיר, והשיחה הראשונה אותה ביצעה האמא היתה למוקד ארגון ידידים – שם שלחו במהירות הודעה למתנדבי הארגון בעיר, ואכן, כהרגלם, בתוך דקות בודדות הגיעו מתנדבים לזירת האירוע.
מצוידים בכל הציוד הנדרש, הגיעו אל הרכב פחות או יותר באותו הזמן שלושה מתנדבים: אליעזר חזן, חיים סין שלום, וגרשון גוטל,משתוך דקות ספורות חילצו את התינוק מהרכב הנעול, והרגיעו את האם, שנשמה לרווחה.
"הייתי בעבודה בזמן שהתקבלה הקריאה מהמוקד, ומיד עזבתי את כל מה שהתעסקתי בו, ונסעתי במהירות למקום האירוע", מספר חזן, מתנדב ותיק בארגון.מ"חברתי בשטח לשני מתנדבים נוספים, וביחד הצלחנו, תוך דקות בודדות וללא גרימת נזק לרכב, לחלץ את התינוק מהרכב הנעול".

קראו גם:

לדברי חזן, האם השאירה את מפתחות הרכב בתוכו, ודלתות הרכב ננעלו.
"זה דבר שקורה לא מעט, וחשוב להיזהר", אומר חזן, ומוסיף: "הרבה רכבים עלולים להינעל בצורה אוטומטית כשהדלתות נסגרות, ולכן חשוב להחזיק את המפתח ביד בשלב היציאה מהרכב.
בכל מקרה האירוע הסתיים בהצלחה, וכמו תמיד, מדובר בתחושת סיפוק גדולה שמלווה אותך בכל פעם מחדש".
תושב העיר שהיה עד לאירוע, מספר: "האמא היתה די בלחץ, אפשר להבין, אבל הסיפור נגמר בשלום וללא פגיעה, והיה באמת מדהים לראות את החבר'ה האלה מבצעים את העבודה בקור רוח, ובעיקר בזהירות, ותוך מתן תשומת לב לאמא המוטרדת, בהחלט כל הכבוד להם".