אמש (יום ג') התקיים במועצת שוהם טקס חילופי ראש המועצה, בעקבות הבחירות המקומיות האחרונות שבהן זכתה דפנה רבינוביץ' בראשות המועצה.
2 צפייה בגלריה
דפנה רבינוביץ' ואיתן פטיגרו
דפנה רבינוביץ' ואיתן פטיגרו
דפנה רבינוביץ' ואיתן פטיגרו
(צילום: בר שחר)

ראש מועצת שוהם משנת 2018, איתן פטיגרו, שהחליט שלא להתמודד בבחירות ועזב, נפרד במילים חמות מחבריו למליאת המועצה ומעובדי המועצה:
"זהו ערב שבאופן אישי חיכיתי לו זמן רב, הרבה יותר מהמתוכנן, שנדחה בנסיבות קשות ומורכבות. אבל זהו גם ערב שמגלם בתוכו את חוזקנו כמדינה ויישוב, את המחויבות לבחור בחיים, ולפעול למען הקהילה שלנו: בביטחון, בחינוך, ברווחה, בתרבות ובכל תחומי החיים. זהו ערב של שמחה על העתיד החדש שבפתח, עם התרגשות וצביטה קטנה בלב נוכח פרידה מארגון אהוב, מנהלים ועובדים מסורים, ובעיקר משותפים לדרך בחמש וחצי השנים האחרונות.

2 צפייה בגלריה
איתן פטיגרו
איתן פטיגרו
איתן פטיגרו
(צילום: בר שחר)

"להיות ראש מועצה זה תפקיד בודד לא פעם, אבל זה בהחלט לא- ONE MAN SHOW. הערב אני רוצה להודות לנבחרי הציבור שליוו אותי בשנים האחרונות, ופעלו בשקט ובצנעה למען כל תושבת ותושב, והיו שותפים אמיתיים לעשייה".
פטיגרו שיתף עם הנבחרים החדשים את עשרת הדיברות שלו כטיפים חשובים להצלחת נבחרי הציבור המקומיים ואיחל הצלחה לראש המועצה הנבחרת, דפנה רבינוביץ' ולחברות חברי המליאה הנכנסת.
ראשת המועצה הנכנסת, דפנה רבינוביץ', אמרה לנוכחים: "הערב, כאן בשוהם, יוצאת לדרך מועצה שהמילה 'אחדות' חרותה על דגלה. מועצה מחברת ומכילה, שתפעל לחיזוק הקהילה ולעשייה למען היישוב ותושביו. הבחירות הסתיימו במלוא מובן המילה, הקמפיינים מאחורינו וכעת כולנו נפעל ביחד, במשותף, למען הבית שלנו.

קראו גם:

"האחדות הזו באה לידי ביטוי גם במליאת המועצה שיוצאת לדרכה מאוחדת, עם קואליציה של מלוא חבריה, כל סיעות המועצה חתמו על הסכם קואליציוני, למען היישוב ותושביו ואני מתגאה על כך מאוד.
"המסע שעברתי כדי לעמוד על במה זו בערב הזה, ארך שנים רבות ומבחינתי אני מגשימה חלום אותו אני חולמת מזה כשני עשורים, להיות ראש המועצה בשוהם, לעשות למען היישוב המדהים הזה ולהוביל את הקהילה הנפלאה שחיה כאן.
"הקרובים אלי יודעים היטב שהמסע הזה לא היה פשוט או קל, אבל לכל אורכו הוא היה רב משמעות ואני מודה על כל ניסיון, אתגר וכשלון לאורך הדרך. בזכותם הגעתי למעמד הזה בשלה, מנוסה ומוכנה".