אשפה תעשייתית הושלכה לאחרונה בפארק התעשייה והמסחר "ישפרו סנטר" שבפאתי מודיעין, ככל הנראה על ידי בעלי חברות ועסקים.
1 צפייה בגלריה
מכונה שהושלכה בישפרו
מכונה שהושלכה בישפרו
מכונה שהושלכה בישפרו
(צילום פרטי)
קראו גם:
עם הפסולת שהושלכה נמנות מספר מכונות תעשייתיות שמי שהחזיק בהן ביקש להיפטר מהן בדרך הקלה, ומצא את הפתרון: להשליך אותן כמה עשרות מטרים מאחד מחניוני הפארק.
מי שבין השאר הבחינו בפסולת היו צעירים שטיילו במקום על שביל ישראל, החולף ממש בסמוך לחלק המערבי של הפארק, ברחוב המכונאי, בקרבת הגבעות והשטחים הפתוחים המקיפים את המתחם.
אחת המכונות, שנראית כמו תנור תעשייתי, הושלכה ממש על אם הדרך, על הכניסה לשביל הגישה לדרך העפר, שהיא חלק משביל ישראל, לא רחוק מנקודת מנוחה שהציבה העירייה עבור הצועדים בשביל.
סיור במקום חושף כי לצד המכונה הושלכו בתקופה האחרונה עוד אביזרים שונים, כגון חלקי ריהוט ישן וקרטונים, שעד לא מזמן שימשו כנראה את אחד המפעלים באיזור.
"מבאס לצעוד על השביל, לעצור לנוח על ספסל פיקניק שווה שהעירייה הניחה לצד עץ תאנה, ואז להמשיך לשביל ולראות את כל הזבל מסביב", אומר צעיר שצעד לאחרונה על שביל ישראל בסמוך למתחם ישפרו סנטר. "האיזור מקסים עכשיו, ירוק ופורח ומלא צמחים, וכנראה שמישהו שעובד פה בסביבה ניצל את העובדה שהשטח נסתר מעין, הגיע עם טנדר או משאית ופשוט זרק את הזבל בין העצים. יש מצב שזה נקודתי, כי כשטיילנו לאורך הפארק לא ראינו לכלוך, אבל זה בכל זאת מבאס, ואם לא יפנו את זה מפה המקום עלול להפוך לאתר פסולת".
מהעירייה נמסר: "הנושא טופל".