מקטע של גדר החסר בחלק המערבי של הפארק בשכונת נופים במודיעין מהווה סכנה חמורה לילדים ולעוברי האורח הנמצאים במקום, וזאת מאחר שמעבר למקטע הגדר החסר ישנה תהום עמוקה.
1 צפייה בגלריה
האזור שבו אין גדר
האזור שבו אין גדר
האזור שבו אין גדר
(צילום פרטי)
קראו גם:
מדובר בגינה המשתרעת על שטח של מאות מטרים רבועים בחלק הדרומי של השכונה החדשה, הנמצאת בימים אלה בתהליכי בנייה, אולם הגינה עצמה והמתקנים שהוקמו בה פתוחים לקהל הרחב ומדי יום משתמשים בה מאות מתושבי השכונה, מבוגרים וילדים.
החלק המסוכן נמצא בקצה המערבי של הגינה, כמה עשרות מטרים ממתחם מתקני משחקים לילדים הנמצא בשימוש מזה מספר שבועות.
בעוד שבחלק מגבול הגינה, הממוקמת על צלע הר, הוקמה גדר קבועה, על חלק אחר באורך של כמה עשרות מטרים, לא הוצבה גדר, ובין שטח הגינה ומתחם ספסלי ישיבה הנמצא במקום ישנה תהום עמוקה הפונה אל כביש הגישה לשכונה.
תושבים המתגוררים ברחוב יערות ישראל הסמוך לגינה, מתפלאים על כך שמי שאחראי להקמת הגדר במקום לא השלים אותה עדיין.
"בחלק המרכזי של הגינה, שצמוד לכביש הראשי של רחוב יערות ישראל, הוצבה גדר קבועה שמונעת מעבר מהגינה אל הכביש, והיכן שלא הותקנה גדר, הציבו גדר זמנית שלא מאפשרת מעבר, ומוזר שבקטע שצמוד לתהום לא חשבו על סידור כזה", אומר אבי הראל, תושב השכונה.
לדבריו, מדי יום, ובעיקר בשעות אחר הצהריים, פוקדים את הגינה תושבים רבים, וזאת מאחר שהגינה, על אף שהקמתה לא הושלמה, פתוחה לקהל הרחב.
"הקטע בו חסרה גדר הוא חלק בלתי נפרד מהגינה, ויש שם לא מעט משפחות שמגיעות לשבת כדי לצפות אחר הצהריים בשקיעה", אומרים תושבים בשכונה, "ולכן זה מוזר שהשטח פרוץ. הגישה למקום חופשית וילדים עלולים ליפול למדרון המלא סלעים. חייבים לטפל בזה או לסגור את האיזור הזה לגמרי עד שיושלמו העבודות".
מהעירייה נמסר בתגובה: "העבודות בפארק שכונת נופים טרם הגיעו לסיומן, ומדובר באתר בנייה. קטע זה היה מגודר בגדר רשת שנפרצה ולכן הוחלט להציב במקומה גדר מתכת עד לסיום העבודות".