שביעות רצון רבה בקרב חברי הקהילה הלהט"בית במודיעין, שאנשיה יציינו במהלך החודש הקרוב את חודש הגאווה במספר אירועים גדולים, וזאת שנים אחרי שההתייחסות העירונית לקהילה הייתה מצומצמת יחסית.
1 צפייה בגלריה
הבית הגאה שנחנך לאחרונה במודיעין
הבית הגאה שנחנך לאחרונה במודיעין
הבית הגאה שנחנך לאחרונה במודיעין
( צילום פרטי)
קראו גם:
לאחר שבשנה שעברה התנגדו בעירייה להנפה של דגלי הקהילה על בניין העירייה, ובתחום מודיעין התקיים אירוע אחד בלבד שהוגבל לכניסה של כמה מאות מוזמנים, הרי שהשנה יוכלו תושבי העיר שרוצים להביע תמיכה בחברי הקהילה להשתתף בכמה אירועים שונים.
מי שמסייעים בשבועות האחרונים לחברי הקהילה הם אנשי אגף חברה, נוער וצעירים בעירייה, שביחד עם הפעילים בעיר הפיקו כמה אירועים פתוחים לקהל, שהראשון בהם ‑ "שעת סיפור בדראג", התקיים ביום שלישי השבוע בבית הגאה בעיר, ברחוב נחל ירקון 15, מקום חדש שהעירייה השיקה לפני כשלושה שבועות.
ביום שלישי בשבוע הבא, בשעה 20:00, תתקיים בבית הגאה הקרנה של פרקי הסדרה "ארון הקודש", שהופקה על ידי תאגיד השידור הציבורי, ועוסקת בחייהם של להט"בים דתיים, ובסיום ההקרנה ייערך שיח עם יוצרת הסדרה.
למחרת, יום רביעי, גם בשעה 20:00, ייערך בבית הגאה מפגש העוסק בספרות להט"בית לנוער, ובחלק האחרון שלו יתקיים ערב פואטרי סלאם.
אירוע הגאווה העירוני יתקיים ב־30 ביוני, יום חמישי הקרוב, והוא יכלול הפנינג למשפחות ולילדים שיתחיל בשעה 18:00 ברחבת הירידים של קניון עזריאלי.
האמנית המרכזית של הערב תהיה הזמרת אגם בוחבוט, והכניסה לאירוע, בו יהיו מופעי דראג ועוד פעילויות, תהיה בחינם, אולם בעירייה מדגישים כי מספר המקומות מוגבל.
את אירועי הגאווה בעיר יחתום, ביום ראשון, 3 ביולי, אירוע גאווה לנוער בהפקת הנוער הגאה בעיר, נוער מודי, והוא יהיה אירוע סגור לבני נוער, שהכניסה אליו באמצעות אנשי קשר הקשורים לקבוצת הנוער הגאה בעיר.
"בהחלט משמח שסוף־סוף יש חשיפה, שיש מלא אירועים, ושהסמל של העירייה מלווה את החודש הזה", אומר צעיר תושב העיר, חבר הקהילה הלהטב"ית. "היו בעבר כמה מאבקים, אבל זה מאחורינו, קטן עלינו, ואנחנו מרוצים שיש לנו בית משלנו בעיר והכרה והלוואי שמפה רק נלך ונתקדם".