תושבת מודיעין, בעלת משרד לייעוץ מס, הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בראשון לציון תביעת דיבה בגובה של 60 אלף שקלים נגד צעירה תושבת האיזור, לאחר שהאחרונה ביישה אותה, כך לטענתה, בפוסט שהעלתה באחת מקבוצות הפייסבוק הגדולות במודיעין.
1 צפייה בגלריה
תייגה את הפרופיל האישי
תייגה את הפרופיל האישי
תייגה את הפרופיל האישי
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
הפוסט שהכעיס את התובעת, התפרסם בסוף חודש אוקטובר האחרון בדף "מודיעין שלנו החופשית", שבו קרוב ל־7,000 חברים, העוסק בהמלצות על בתי עסק בעיר והאיזור.
מי שכתבה את הפוסט היתה צעירה שעבדה באותה העת בבית עסק מקומי, שהתובעת העניקה לו שירותי ייעוץ מס.
הנתבעת ציינה בפוסט את שם התובעת ורשמה: "... גרמה לי לנזק של 1,680 שקל כלפי המעסיקה שלי, רשלנות שנפרסה על פני חמישה חודשים. מי שעובד איתה כיועצת מס שלו או שהמשרד שלה מנפיק עבורכם את התלוש, תבדקו טוב־טוב את פרטי התלוש, שהרשלנות שלה לא תעלה לכם ביוקר".
התובעת, שגילתה את הפוסט, פנתה למנהלי הקבוצה וביקשה להסירו, דבר שבוצע לאחר כמה שעות מרגע הפרסום – פרק זמן שלטענת התובעת פגע בשמה הטוב, לא רק בשל תוכנו, אלא גם משום שהנתבעת תייגה את הפרופיל האישי שלה בפוסט.
בתצהיר בתיק שהוגש על ידי בעלת העסק בו עבדה הנתבעת, מפורט כי סכום הכסף עליו דיברה הנתבעת בפוסט הגיע אליה בטעות, בשל אי־הבנה הקשורה להוצאתה לחל"ת בעקבות מגיפת הקורונה, וכי היא כלל לא היתה אמורה לקבל אותו.
מנגד טוענים באי כוחה של הנתבעת, כי לדעתם סכום הכסף עליו דובר, לא היה אמור להילקח ממנה, וכי הפעולה גרמה לה ל"פגיעה נפשית עד כדי דחק נפשי קיצוני".
כך או כך, סוגיית תביעת לשון הרע תתברר בחודשים הקרובים.