קרוב לשלושת אלפים מתושבי העיר מודיעין – מכבים – רעות, רובם הגדול בני נוער וצעירים, הגיעו אמש (שני) למועדון המוב איט במתחם ישפרו סנטר בפאתי העיר, על מנת לעודד את רוחו של נער שחגג במקום בר מצווה, אולם הופתע לגלות שרק חברים בודדים הגיעו לחגוג איתו את האירוע החשוב.
1 צפייה בגלריה
אלפים הגיעו לאולם כדי לשמח את הנער
אלפים הגיעו לאולם כדי לשמח את הנער
אלפים הגיעו לאולם כדי לשמח את הנער
(צילום: פרטי)
קראו גם:
זמן קצר לאחר הגעת משפחת הילד למועדון האירועים, הבינו בני המשפחה כי מסיבה כלשהי לא יגיעו רוב חבריו לספסל הלימודים, עשרות רבות אותם הזמין. ככל שחלפו הדקות הגיעו למועדון רק שבעה מחבריו הקרובים.
בעצה אחת עם בני משפחתו של הנער, העלה מנהל המועדון, עמית פוני, פוסט ברשת הפייסבוק שלו ובמספר קבוצות פייסבוק מוכרות בעיר מודיעין – ובתוך כשעה התמלא המועדון באלפי בני נוער שהגיעו לשמח את הנער ובני משפחתו.
ברחבה שמחוץ למועדון היו מאות בני נוער וצעירים שביקשו להיכנס למועדון וחלקם הגדול נכנס ולו למספר דקות, על מנת לשמח את הנער והוריו.
(צילום: החוגגים באולם האירועים במודיעין)
"עמית המנהל שלח לי הודעה דחופה אתמול בערב וסיפר לי מה קרה", מספר מוטי לסרי, בעליו של מועדון המוב איט. "הוא אמר לי שהאמא של הילד אישרה לו להעלות פוסט והפוסט הזה התגלגל ותוך זמן לא רב הדרך לישפרו נהייתה פקוקה ממש מכלי הרכב שהגיעו. מדהים".
"גם חמישים עובדים שלנו שלא היו במשמרת, הגיעו כדי לשמח את הנער ועוד המון המון אנשים לא מהאזור ששמעו על המקרה והגיעו. היה שמח ממש, סיימנו בשעה אחת וחצי בלילה וזו היתה חוויה מרגשת מאוד, אנשים נפלאים שבאו לעשות טוב לנער היקר".
מעיין אברהם, תושבת מודיעין, שהגיעה לאירוע עם חברותיה, מספרת: "ישבנו יחד בחצר של חברה וקיבלנו הודעה עם קישור לפוסט שהתפרסם בדף הפייסבוק 'מודיעין שלנו' והחלטנו לנסוע לשם בלי קשר לגיל של הילד, רק כי זה ביאס אותנו שהוא יישאר לבד. זה ממש לא חשוב מה הסיבה שהחברים לא הגיעו וזה גם לא מעניין אותנו וגם לא עניין אלפים אחרים שבאו מבלי להתכונן יותר מדי. זה היה מרגש ממש, איזה אנשים יקרים, היה מושלם".
כל העדכונים - חדשות מודיעין