אביב קדם, תלמידת כיתה ז' בבית הספר עירוני ג' במודיעין, התבשרה במוצאי שבת כי ציור שציירה, עבור התחרות 'מחוברים לשלום', המתקיימת בחסות ארגון 'ליונס' העולמי, הגיע לשלב האחרון – והוא נכלל בין 23 הציורים האחרונים שעלו לשלב גמר. הישג מדהים, לאור העובדה שעשרות אלפי ילדים, מכל רחבי העולם, משתתפים בתחרות.
1 צפייה בגלריה
הציור של קדם
הציור של קדם
הציור של קדם
(פרטי)
במהלך השבועות הקרובים אמורים להתקיים שלב הגמר העולמי, ואם קדם תזכה באחד המקומות הראשונים היא צפויה לזכות בהכרה עולמית. בחירת הציור של קדם בוצעה בחודש דצמבר האחרון, ומי שהחליטו כי הוא יתמודד בשלב הבא היו חברי סניף 'ליונס' במודיעין, בראשו עומד סמי גולדשטיין.
קראו עוד >>>
שבועות ספורים לאחר מכן נבחר הציור ליצירה שתייצג את הארגון בעולם, וזאת לאחר שקדם ניצחה בתחרות בה לקחו חלק 300 תלמידים מ–26 בתי ספר ברחבי הארץ.
קדם בחרה לצייר דמויות שונות של אנשים מרחבי העולם, החובקים זה את זה לאות הזדהות, והסבירה: "בציור רואים אנשים שמתחבקים יחד חיבוק גדול, וככה בחרתי לסמל את השלום מכיוון שהוא מסמל אהבה וחיבור של האנשים אחד לשני, ומה שחשוב הוא שנזכור שבסופו של דבר כולנו שווים".
בתחילת השבוע, לאחר שהתבשרו כי הציור עלה לשלב הגמר העולמי, ויוצג בתחרות שתתקיים באולם האו"ם בניו יורק, נרשמה התרגשות רבה בקרב בני משפחת קדם, כמו גם בקרב אנשי סניף 'ליונס' במודיעין. "התבשרנו שהציור הזה עלה לגמר הסופי של התחרות העולמית, אחד מתוך 23 ציורים מכל רחבי העולם, זה מדהים", אומרים חברים הסניף.
"בימים אפלים אלה, מבחינות רבות, בארץ ובעולם, סיפור כזה, על ילדה, דווקא מישראל הקטנה, שווה איזכור ופרגון".
לכל העדכונים - חדשות מודיעין