מי אני: טל דותן (36), נשוי, הבעלים של בר יין Wine story במכבים ופיצה בר הפי במרכז לב רעות, מתגורר בשכונת המכבים.
2 צפייה בגלריה
טל דותן
טל דותן
טל דותן
(צילום: אסף קרלה)

אווירת בחירות?
"בהתחלה הייתה הרגשה של בחירות, אבל המלחמה גדעה את זה. עכשיו קצת מרגישים שכולם נכנסים להילוך שישי ומנסים לגרוף כמה שיותר קולות".
כיצד אתה נערך ליום הבוחר?
"אני חושב שלהצביע זה להשפיע. יש לנו תכונה להתלונן אבל כששואלים 'למי הצבעת?' אתה מגלה שהוא בכלל לא הצביע. חשוב להקדיש לזה 5 דקות מחשבה ועוד 5 דקות בקלפי וככה אתה משפיע על העיר שלך ולא רק מתלונן. הבחירות חשובות כי זה קובע את חוקי המשחק".
מה אתה מתכנן לעשות ביום הזה?
"קודם כל להצביע, אחר כך לפתוח את הבר לדרינק צהרים, שהמצב ישפיע עלינו לטובה כי לשתות יין בצהרים זה הכי טוב".

2 צפייה בגלריה
(קלפי בבחירות מקומיות. צילום: אבי רוקח)

מה לדעתך הדבר הכי בוער שצריך לעשות בקדנציה הקרובה בעיר?
"הנושא הקרוב ללבי זה עסקים, יש לי שני עסקים והשלישי בדרך. לכן הייתי רוצה לראות יותר הקלות בנושאים כמו ארנונה, שילוט ומיסוי, גמישות בשעות פעילות או חניות, אפשר לבוא לקראת העסק.
"באופן כללי וגם עכשיו במלחמה, אנשים רוצים לצאת וצריך לבוא לקראת התושבים ולקראת בעלי העסקים. העסקים סובלים, עובדים במילואים, העבודה ירדה, כולם מנסים לשמוח, אבל לשמחתי במודיעין אנשים מחבקים ועוטפים".

קראו גם:

איזה שינוי עברה העיר בשנים האחרונות?
"יש התקדמות בעיר. נפתחים עסקים, יש יותר ביקוש, אפילו במלחמה ראיתי פרצופים של אנשים מופתעים. פתאום הם נותנים הזדמנות למרכזים המסחריים המקומיים ומבינים שיש שם עסקים ששווים את זמנם".
מילה לראש העירייה לקראת הקדנציה הבאה:
"אני רוצה שכל נושא רישוי עסקים יקבל בוסט, שהעיר תהיה תוססת בלילה. זו גם המשימה שלקחתי על עצמי, שהעיר לא תלך לישון בשעה תשע בערב, בא לי להעיר את העיר".