בסוף השבוע האחרון נערך בבית הספר מו"ר טקס עם המשפחות השכולות ולאחריו נטיעת שדרת עצי פרי לזכרם של נופלי ונופלות בית הספר. השנה הצטרפו למעגל השכול של בוגרות ובוגרי מו"ר חמישה נופלים, מטובי בניה ובנותיה של העיר.
2 צפייה בגלריה
משפחת פרי בגינה שניטעה
משפחת פרי בגינה שניטעה
משפחת פרי בגינה שניטעה
(צילום: נוגה ברזילי)

את הטקס כיבדו בנוכחותם המשפחות השכולות, נציגי העירייה ובהם ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, נציגי מועצת העיר, ועד הרובע מכבים רעות ועמותת נאות רעות אשר תרמו את העצים וסייעו בהקמתו.
האירוע החל בטקס מרגש אותו הובילו נציגי תלמידים מהחטיבה והתיכון, בליווי ההרכב המוזיקלי. האולם היה מלא בתלמידים, בוגרים וצוות שהגיעו לכבד את המעמד. לאחר הטקס, התקיימו נטיעות עצים בגן החדש שהוקם לכבודם ולזכרם.

2 צפייה בגלריה
איתי פרי ז"ל
איתי פרי ז"ל
איתי פרי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

אהובה פרי אימו של איתי פרי ז"ל, נשאה דברים בשם המשפחות: "כאן במקום זה איתי התחנך. הוא התחנך לנתינה, לחברות, לאהבת הארץ ואהבת המדינה. ערכים אלו ליוו אותו בכל תחנות חייו. בית גידול זה הצמיח, וממשיך להצמיח חבורה איכותית, ערכית, תורמת בכל תחומי החיים המקיפים את כולנו.
"תודה לכם על מי שאתם ומה שאתם. מי ייתן וכולנו נזכה לחיות במדינה טובה, אכפתית, מכבדת, הראויה למחיר הכבד שכולנו שילמנו".

קראו גם:

רוני פולט, מנהל בית הספר, אמר בנאומו כי "הנצחת כולם חשובה לנו כדי שנזכור את דרכם ואת רוחם, שנמשיך לחנך את הדורות הבאים לאורם, ועל מנת שנבטיח שמותם לא היה לשווא. לרוח ההתנדבות והנתינה המאפיינת את בית הספר יש מחירים כואבים, אך אנו נמשיך לחנך לדרך זו גם את הדורות הבאים".