רשת "נוי השדה" פתחה אתמול (שלישי) את הסניף שלה במודיעין בהשקעה של 750 אלף שקל. לרשת שישה סניפים נוספים ב: שוהם, ראש העין, תל אביב, גבעת שמואל, נס ציונה ויהוד.
1 צפייה בגלריה
סניף מודיעין של נוי השדה
סניף מודיעין של נוי השדה
סניף מודיעין של נוי השדה
(צילום: נוי הדס)
קראו עוד:
הסניף החדש, שמשתרע על שטח של 150 מ"ר, יציע מגוון רחב מאוד של פירות וירקות, במחירים לא זולים, אולם בשלב זה מוצעים מחירי השקה. כך למשל, נקטרינה לבנה נמכרת ב 14.80 שקל לקילו. רוב תפוחי העץ מתומחרים ב- 12.8 שקל לקילו, למעט זן הפינק ליידי שעולה 16.8 שקל לקילו. הבננות עולות 9.80 שקל לקילו וענבים ירוקים מסוג קריספי עולים 29.8 שקל לקילו.
במחלקת הירקות, מחירו של הבצל 5.90 שקל לקילו וכך גם מחירו של תפוח האדמה בתפזורת. פלפלים אדומים וכתומים תוכלו לרכוש במחיר של 14.8 שקל לקילו. עגביות תמר עולות 8.80.
יש לציין כי הסחורה מאופיינת בטריות גבוהה וקיים היצע מרשים של מוצרים בחנות. כמו כן בסניף ניתן למצוא מגוון מוצרים משלימים מבית שטראוס, ארקפה ועוד.
נוי הדס, מנכ"ל ובעלים רשת "נוי השדה": "רבים מלקוחות אתר האון ליין שלנו הם תושבי מודיעין והסביבה ולא מעט פעמים נשאלנו מתי נגיע לעיר. לאור הביקוש הרב, בחרנו לפתוח את הסניף החדש בעיר מודיעין ולאפשר לתושבי העיר והסביבה ליהנות מתוצרת חקלאית טרייה ואיכותית".
הסניף החדש פועל ברחוב דם המכבים 49, מודיעין.
שעות הפתיחה: 7:00-22:00
כל העדכונים - חדשות מודיעין