היוזמה שנולדה בצל משבר הקורונה - "חתונה מודיעינית" - המציעה לזוגות צעירים תושבי העיר להתחתן תחת כיפת השמיים בארבעה אתרים שונים בעיר לבחירתם וללא עלות, זוכה להצלחה. עד כה התחתנו במסגרת המיזם שלושה זוגות.
1 צפייה בגלריה
חתונה בפארק
חתונה בפארק
חתונה בפארק
(צילום: קליק הפקות)
קראו גם:
"ברגע שפרסמנו נרשמו הרבה", מספר אסף צרי, מנהל מחלקת הצעירים בעירייה, על הצלחת המיזם. "היו לי יומיים של כמויות מטורפות של טלפונים".
עד כה התחתנו שלושה זוגות במסגרת המיזם, ובחמישי האחרון התקיימה חתונה נוספת.
מה התהליך עבור מי שרוצה להתחתן ב"חתונה מודיעינית"?
"הם עושים סיור בפארק, בשיתוף עם מינהלת הפארק ומינהלת אופק. מוטי, מנהל הפארק, עושה עבודה מדהימה. הוא סידר את הלוקיישן מאוד יפה. הזוג עושה את כל ההכנות. אנחנו עוזרים להם בכל השאר - ביום האירוע הם מגיעים, הצוות של הפארק עוזר להם בקטע התפעולי, מוודא שהכל נקי ומסודר, והם מגיעים ומתחתנים. מי שצריך יכול להיעזר בקלנועית. אם צריך חופה המועצה הדתית יכולה לעזור. הם מקבלים מאיתנו חשמל, מים ושירותים. חלק מהזוגות מביאים אוכל וחלק עולים לקפית אחרי החופה לארוחת ערב. הם מקבלים מקום ותשתיות באפס כסף. זה כיף גדול ברמה האישית להיות בנקודה שאנשים צריכים עזרה ואתה יכול לתת אותה. זה תענוג אדיר".
איך התגובות של הזוגות עד עכשיו?
"התגובות מאוד טובות. זה עושה להם מאוד טוב לדעת שהרשות המקומית רואה אותם ומבינה איפה קשה להם ועוזרת להם למצוא פתרונות. הם מרגישים שהם לא לבד".
גם זוגות להט"בים מוזמנים להתחתן במיזם. "אמרנו שאנשים מוזמנים להתחתן", אומר צרי. "לא הגדרנו איזה אנשים. כל מי שמחליט להתחתן מוזמן באהבה ובשמחה".
אור וירדן דוד הם הזוג השני שהתחתן בפארק. "התוכניות השתנו כמה פעמים", מספר אור, "בהתחלה סגרנו באולם אירועים ברחובות. ואז הגיע הסגר ונאלצנו לבטל. בסוף הגל הראשון הלכנו לאולם אחר בראשון, קטן יותר. היה מותר עד 250 איש, אבל אז פתאום עלה מספר החולים והנחיתו את ההגבלה מחדש ואז הבנו שזה לא יקרה. חשבנו שאפשר להתחתן בגינה של ההורים ואז אמרנו שאולי נתחתן בענבה. התחלנו לדבר עם העירייה ואחרי כמה ימים העירייה הודיעה שהיא מאפשרת. כולם באו לקראתנו והיו ממש נהדרים ועזרו מאוד".
איך היתה החתונה?
"החתונה היתה ממש מרגשת. החופה היתה על המים בבוסתן, בשקיעה. כולם התלהבו ואמרו שהיה יפה יותר מגן אירועים רגיל".