מקרה מזעזע ואכזרי של התעללות בגורי חתולים לרבות עריפת ראשיהם, אירע ביום ראשון בלילה בפארק סמוך למרכז המסחרי סלומון סנטר במודיעין. האירוע התקיים בקרבת מקום לפינת האכלת חתולים.
מדובר בחתולים צעירים שנלקחו לטיפול על ידי המחלקה הווטרינרית של העירייה לפני כמה שבועות והוחזרו למקומם הסמוך לפינת האכלה לחתולי רחוב לפני כמה ימים. כאמור, בליל יום ראשון הם עברו התעללות קשה שכללה עריפת ראשיהם וביתור גופם. תלונה הוגשה ונפתחה חקירת משטרה בנוגע לאירוע החמור.
2 צפייה בגלריה
(צילום ארכיון: תנו לחיות לחיות)
תושבים רבים הביעו זעזוע ושאט נפש ברשתות החברתיות מן המעשים הקשים וקראו למיצוי הדין עם העבריינים.
תושבת העיר, מירי דה פריס: "כפעילת בעלי חיים במודיעין וכמטפלת רגשית בעזרת בעלי חיים, אני מודעת לחשיבות הרבה שיש להם וביניהם לחתולים על בריאות גוף ונפש האדם. השהייה במחיצתם, הליטוף והטיפול בהם הם מעודדי חמלה ומקור אהבה ללא תנאי ומבחינה בריאותית אף הוכח שליטוף חתולים ובעלי חיים בכלל מרגיע, מוריד לחץ דם ומונע התקפי לב.
"לא כולם אוהבי חתולים אבל מכאן ועד התעללות מזעזעת כזו הדרך ארוכה. זה מעשה נפשע של פסיכופתים שמכאן ועד פגיעה בבני אדם הדרך קצרה. במודיעין יש קבוצה גדולה של אוהבי ומאכילי חתולים, לא ננוח ולא נשקוט עד שהאחראים למעשה יבואו על עונשם".
חבר המועצה שחר מי און מחזיק תיק רווחת בעלי החיים: "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ובלתי נתפש שבוצע בידי אדם. ערכתי בדיקה עם הווטרינר העירוני ומתברר כי הוגשה תלונה רשמית ונפתחה חקירת משטרה. שוחחתי עם הקב"ט ולצערי מתברר כי אין כל תיעוד של מצלמות באזור. יחד עם זאת הנחה קב"ט העירייה להגביר משמעותית את הסיורים והאכיפה בשעות הערב והלילה.
2 צפייה בגלריה
(צילום ארכיון: ברוך בן הרוש)
"מדובר במקרה חמור שאינו מאפיין את מודיעין ותושביה שמגלים לאורך כל הדרך חשיבות רבה ואהבה לבעלי חיים השונים בעיר בכלל ולחתולים בפרט.
"בכוונתי לשוחח עם מפקד תחנת משטרת מודיעין ולוודא שהחקירה תמוצה וכן את מיצוי מלוא חומרת הדין עם האחראיים לפשע זה. מי שראה / יודע מתבקש למסור פרטים למשטרה".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "התקבלה תלונה והיא נבדקת".