בשבוע שעבר התקיימה ישיבת עבודה בין המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב, לבין הנהגת ארגון ''למעננו'' המייצג את המשפחות המיוחדות במודיעין בהובלת לאה גולדברגר ואדית ברנשטיין וכן מנהלת המרכז למשפחה באגף לשירותים חברתיים, יעל שטיינמץ.
1 צפייה בגלריה
ההורים, בפגישה לקראת המסיבה
ההורים, בפגישה לקראת המסיבה
ההורים, בפגישה לקראת המסיבה
(צילום: באדיבות ההורים)
קראו גם:
בשנה האחרונה במסגרת שיתוף הפעולה בין טאוב לארגון, מונו נציגי ההורים לשמש כחברים בכל הוועדות העירוניות על מנת להשמיע את קולם של ההורים המיוחדים בכל הנושאים אשר על סדר היום העירוני.
ההורים העלו את האתגרים הייחודיים איתם מתמודדות משפחות של ילדים עם צרכים מיוחדים בתקופת הקורונה ויחד עסקו המשתתפים במתן מענים עירוניים ובין היתר בקיום אירוע הפוגה למשפחות ולילדים.
טאוב פנה לראש העיר, חיים ביבס שנתן את הסכמתו וברכתו להקצאת פארק המים העירוני לעניין ויחד עם האגף לשירותים חברתיים בראשות מרינה שדה ומנהלת אופק בראשות רון ברזני אורגנה מסיבת קיץ למשפחות המיוחדות. יצוין כי בתוך שעות מרגע עליית טופס הרישום הדיגיטלי נרשמו מאות משפחות של תושבי העיר.
לאור מגבלות הקורונה יתקיימו האירועים במחזורים נפרדים המוגבלים במספר המשתתפים. כמו כן לאירוע גויסו מתנדבים שיארגנו מופע ופעילויות לילדים במסגרת האירוע.
המשנה לראש העיר, מחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב:'''גלי הקורונה המקשים על כולנו מאתגרים עוד יותר נפשית, כלכלית ולוגיסטית את המשפחות המיוחדות והילדים אשר מתקשים להבין ולהסתגל לשינויים התכופים ומתמודדים עם אתגרים מרובים. שיתוף הפעולה בין העירייה לבין נציגי ההורים ממשיך לשאת פירות ואני שמח שזכינו להעניק למשפחות וילדים הפוגה עירונית מהנה גם בתקופת המאתגרת שלנו''.