חודש לתחילת שנת הלימודים, ושתי חברות חדשות מצטרפות לנבחרת מנהלי ומנהלות בתי הספר של מודיעין. שתי המנהלות החדשות נבחרו לאחר מכרזים שנערכו במשרד החינוך וייכנסו לתפקיד בבתי ספר ניצנים ועמית.
1 צפייה בגלריה
ממימין: עינת מזרחי וענבר משה. ברוכות הבאות
ממימין: עינת מזרחי וענבר משה. ברוכות הבאות
ממימין: עינת מזרחי וענבר משה. ברוכות הבאות
(צילום: מהאלבום המשפחתי, באדיבות עיריית מודיעין)
ענבר מנשה תנהל את בית הספר היסודי הממלכתי "ניצנים". מנשה, תושבת העיר, בוגרת התכנית להכשרת מנהלים של אבני ראשה, ושימשה בשנים האחרונות רכזת פדגוגית בבית הספר רמון. מנשה תחליף את אורלי אבידן, שפרשה השנה.
קראו גם:
את בית הספר היסודי ממלכתי "עמית" תנהל החל מספטמבר הקרוב, עינת מזרחי. מזרחי, תושבת העיר, היתה בארבע השנים האחרונות סגנית מנהלת בביה״ס עמית, ולמעשה מלמדת בבית הספר כ-20 שנה במגוון תפקידים. מזרחי תחליף בתפקיד את ענבל לוי, שנבחרה לאחרונה לנהל את בית הספר עירוני ה' ע"ש יצחק נבון.
בתיה שוכן אורבוך, ראש מינהל חינוך: "בחירת מנהלות חדשות לבתי הספר בעיר אינו עניין של מה בכך, ענבר ועינת הן נשות חינוך איכותיות ואנו מקבלים אותן בשמחה רבה ומאחלים להן הצלחה בתפקידן החדש. העובדה כי השתיים נבחרו לנהל בית ספר לאחר שצמחו בעיר כמורות מראה על איכות צוותי ההוראה כאן בעיר. אני בטוחה כי שתיהן, כל אחת בדרכה שלה, יצעידו את בית הספר בשיתוף עם הצוותים החינוכיים וקהילות בתי הספר להמשך עשייה חינוכית טובה ומוצלחת".
לעדכונים - חדשות מודיעין