שובל בן הרוש (19), בתם של הזוג נטלי ומורדי אוקנין שנעצרו בשנה שעברה בטורקיה בחשד לריגול ,הגיעה לאודישין בתכנית "הכוכב הבא" (עונה 9) התכנית ששודרה בסוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
שובל בן הרוש
שובל בן הרוש
שובל בן הרוש
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)
כזכור, בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין, תושבי מודיעין נעצרו בטורקיה בנובמבר 2011, בחשד לריגול לכאורה למען ישראל לאחר שצילמו את הארמון של ארדואן. לאחר כמעט כשבוע, במבצע שנשמר מתחת לרדאר, הם שוחררו מהכלא והוטסו במטוס של משרד החוץ לישראל.
"עלינו למגדל מאוד מפורסם, עם חלונות ענקיים, 360 מעלות, כולם מצטלמים שם", שחזרה נטלי, "אין איסור לצלם אני התלהבתי ושיתפתי בקבוצת וואטסאפ של המשפחה ועשיתי סימן עיגול. אז הם קלטו את זה במצלמות במעגל סגור. בשעה 8 לקחו אותנו למשטרה. שלושה לילות היינו שם במעצר. לא צחצחנו שיניים, לא התרחצנו. כלום".
2 צפייה בגלריה
נטלי ומורדי אוקנין
נטלי ומורדי אוקנין
נטלי ומורדי אוקנין
(צילום מתוך פייסבוק)
הבת שובל סיפרה בתכנית: "זו היתה סיטואציה לא נעימה, בהתחלה אל עיכלתי כשאמרו לי שאמא עצורה. כי זאת אמא שלי והיא הבן אדם הכי תמים בעולם, מה הקשר בינה לבין המוסד".
שובל בן הרוש התחילה לשיר מגיל 12 ומשם לא עצרה: "הבנתי שזה משהו שאני אוהבת לעשות". שובל שרה את השיר "נגעת לי בלב" של אייל גולן אך לא הצליחה להרים את המסך ולא עברה לשלב הבא.