אמש (ראשון) בשעת ערב מוקדמת, התקיימה בבית העלמין במודיעין – מכבים – רעות, הלוויתו של יובל פורת ז"ל, צעיר (22) תושב העיר שנפטר ביום ראשון לפנות בוקר לאחר מאבק ארוך בגידול ממאיר שהחל להתפשט בראשו לפני כשנה וחצי.
מי שחשף את נסיבות פטירתו בצורה אישית ומרגשת במיוחד, כמה שעות לאחר שנפטר בביתו, במיטה שבחדרו, היה אביו שי, המוכר מעיסוק רב שנים בתחומי ייעוץ, תקשורת ודוברות, וכיום משמש כיזם חברתי – עסקי ומפתח שותפויות ומשאבים.
1 צפייה בגלריה
יובל פורת ז"ל
יובל פורת ז"ל
יובל פורת ז"ל
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם:
בפוסט שהעלה האב הוא סיפר על השבועות האחרונים בחייו של בנו יובל. כשהבין יובל כי הוא עומד למות, בחר לבלות את שארית חייו הקצרים בביתו – ולמעשה להפסיק את הטיפול האינטנסיבי שעבר במשך תקופה ממושכת.
"הגידול במוח היה כמו מלכת השלג שכישפה וקיללה אזור אחרי אזור, הקפיאה אותו", רשם האב, במטרה לתאר את אחד מתחביביו הרבים של בנו שנפטר: דמויות מיתולוגיות וסיפורי עמים שונים. עוד ציין האב כי למרות הטיפול המסור שקיבל בנו מרופאי בית החולים שיבא בתל השומר, לא הצליח המדע להציל את חייו של בנו הצעיר.
על הרגעים האחרונים בחייו של יובל, בבית מגוריו בעיר, כתב האב: "אני לא מאחל לאיש את המצב הזה, אבל אם כן – הוספיס בית. זו מתנה מרגשת שאיפשרה לנו לעטוף את יובל באהבה גדולה ולחוות רגעים מרגשים, עצובים וגם מצחיקים".
מאות רבות של חברים ומכרים הביעו בדף הפייסבוק של האב צער וכאב עמוק על מותו של יובל, ותיארו אותו "כאדם שהאנושות הפסידה".
בין המנחמים היו בכירי עיריית מודיעין וגם תושבים שכלל לא הכירו את סיפורו העצוב של יובל. "זה סיפור קורע לב, ובכל פעם ששומעים על מקרה טרגי שכזה הגוף פשוט מצטמרר, מתקשה להאמין איך ייתכן שהורה צריך לקבור ילד", אומרת רחל עמירם, תושבת העיר, שקראה את הפוסט שהעלה אביו של יובל. "אין מילים לנחם, אין כל דרך לעזור ולהקל על הכאב, רק להרכין ראש, להזיל דמעה ולקוות לימים טובים קצת יותר".
יובל הותיר אחרי מותו זוג הורים ושלוש אחיות.
כל העדכונים - חדשות מודיעין