אחרי שהתאמנו במשך חמש שנים בפארקים הציבוריים של מודיעין החליט גידי כהן, מאמן כושר קרבי ממודיעין הגשים חלום של המתאמנים ושלו ומצא להם מקום שיוכל לשמש להם כבית. מדובר במגרש כדורעף נטוש ומוזנח ליד פארק המים של רעות שהיה עמוס בסבך, שברי זכוכיות וריח רע.
2 צפייה בגלריה
צילום: גידי כהן
צילום: גידי כהן
צילום: גידי כהן
במשך תקופה ארוכה הם עדרו, ניכשו, הביאו חול חדש, מתקני כושר, גדר ובנו להם בסיס אימונים שמשמש אותם כמועדון ומקום להיות בו.
ל"קל בקרב", קבוצת העילית לפיתוח כושר קרבי של גידי כהן ממודיעין היה הכל השנה, למעט מקום משלהם. "בתחילת יולי", מספר כהן, "הפשלנו שרוולים והתחלנו לעבוד. מצאנו שטח שהיה מוזנח מלא בעשבייה גבוהה, שברי זכוכיות, עשרות בקבוקים וגדר מדובללת. ובדיוק כפי שאני מאמין בעבודה עם המתאמנים. בהינתן נקודת הפתיחה ובידיעה מה אתה רוצה בסוף. כל מה שנותר הוא לשרטט קו ישר בין שתי הנקודות ולעבוד. ובזכות המון עזרה ולב חפץ של חברים טובים אנחנו ניצבים במקום המדהים הזה, שלמעט בבסיסים צבאיים, אין שני לו".
והוא מוסיף: "לא פעם שואלים אותי אם אני לא מגזים בסך הכל חוג כושר קרבי שיכול להסתתדר לא רע בפארקים. אז זה נכון שהפארקים של מודיעין היו טובים אלינו, אני רוחש המון כבוד לעליות של ענבה ולאווירה של הספורטק אבל אין מקום כמו בבית. וכאן יש לנו בית שנרגיש בו בנוח להניח את התיק ולעבוד בלי לעשות חשבון לאף אחד. זה בדיוק מה שרציתי ומה שראיתי לנכון עבור המתאמנים שלי וכמו שאני רוצה עבור הילדים הפרטיים שלי את הטוב ביותר כך גם עם המתאמנים שלי. שום דבר שאעשה לא יהיה מוגזם מדי עבורם. ומעולם לא הסתכלתי דרך החור שבגרוש כשמדובר בטובת המתאמן. מחוץ לשטח נמצא הנגרר של הקבוצה שמשמש לנו כמחסן לציוד, ומשלים עבורנו את המתחם".
2 צפייה בגלריה
צילום: גידי כהן
צילום: גידי כהן
צילום: גידי כהן
לדברי כהן, קל בקרב, קבוצה עילית לפיתוח כושר קרבי ערכה השנה יותר מ-210 אימונים "ביניהם כ-15 אימוני גיבורים, שמשמעותם, אימון בסימן אירוע מכונן שעבר על העם שלנו. לדוגמא אימון בסימן מבצע דני, אסון המסוקים, הפריצה לכלא עכו ועוד... בפורים אירגנו 250 משלוחי מנות שחילקנו לילדים בתל השומר. בינואר קנינו ציוד חורף לחיילים ששומרים עלינו כאן מסביב במחסומים. ובמהלך השנה ויותר מפעם אחת הבאנו להם מנות שווארמה וחטיפים, בכדי שידעו שאנחנו חושבים עליהם וחשוב יותר, שאנחנו נדע שהם קיימים. השנה יתווספו אימונים לכיתות ז' ו-ח' ואימוני 'מילואים' למי שכבר עבר את גיל 21".