דליה אוסדון נבחרה פה אחד. זו ההחלטה שהתקיימה השבוע בדירקטוריון עמותת 'מופעים'. אישור זה נעשה בעקבות המלצת ועדת הבחינה לאיתור מנכ"ל, שפעלה בהתאם להנחיות חוזר מנכ"ל משרד הפנים, ובה לקחו חלק נציג מטעם דירקטוריון מופעים, נציגת משרד הפנים ומנכ"ל תאגיד עירוני הפועל בארץ.
1 צפייה בגלריה
דליה אוסדון | צילום: עיריית מודיעין
דליה אוסדון | צילום: עיריית מודיעין
דליה אוסדון | צילום: עיריית מודיעין
אוסדון, העובדת בהיכל התרבות מאז הקמתו, בשנת 2007, נבחרה לאחר תהליך ארוך של מכרז ובחינת יותר מ-10 מועמדים שהגישו את מועמדותם לתפקיד.
בשלוש השנים האחרונות משמשת אוסדון בתפקיד מנהלת אגף תפעול היכל התרבות. במהלך שנות עבודתה, היתה אוסדון אחראית פעילות ההיכל, החל מניהול אומנותי ותכנון עונת המינויים, דרך ניהול כוח האדם בניית תכנית פעילות שנתית, תכנון אסטרטגי ועוד.
יו"ר דירקטוריון מופעים, חבר המועצה שמעון גואטה: "בחודשים האחרונים יצאנו לתהליך ארוך ומקיף של בחירת מנהל חדש. בחרנו מנהלת ראויה ומתאימה, בעלת ניסיון וכישורים להמשיך את התהליכים בהם פועלת עמותת מופעים. אני סמוך ובטוח שדליה תמשיך את הדרך שהיא עושה עד כה לשדרג ולשפר את פעילות עמותת מופעים לעולם התרבות של העיר מודיעין מכבים רעות. אני רוצה לאחל לדליה הרבה הצלחה בתפקידה החדש כי הצלחתה היא הצלחתנו".