"אנחנו מתכוננים לקרב": בפריימריז בליכוד בשנת 2007 שימש חיים ביבס כראש מטה הבחירות של בנימין נתניהו. אז זה נגמר בניצחון, ונתניהו הפך ליו"ר התנועה ואחר כך לראש הממשלה. לקראת הפריימריז בליכוד שייערכו בימים הקרובים מינה ראש הממשלה את ביבס לתפקיד ראש מטה הבחירות שלו. איך זה ייגמר הפעם?
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
למרות ההערכות שנתניהו ייקח בהליכה את ההתמודדות, ביבס מעדיף להיות זהיר. "אנחנו מתכוננים לקרב במלוא המרץ כאילו ניצב מולנו יריב משמעותי. לא ניקח דבר כמובן מאליו", הוא אומר ל-mynet.
איך נוצר השידוך ביניכם? "כמי שעובד צמוד לראש הממשלה כבר הרבה מאוד זמן, הוא פנה אליי וביקש שאקח על עצמי את התפקיד. הסכמתי לבקשה. אנחנו נעבוד ונכין כל מה שצריך לקראת הבחירות האלה".
אתה חושב שהדבר ישפיע על עבודתך כראש עיריה? "לפני שעה בדיוק עמדתי בראש צוות משא ומתן כיו"ר ועדה של המינהל המקומי וקידמתי את ההסכם ההיסטורי עם מינהל מקרקעי ישראל שבמסגרתו ישלם המינהל מיליארד שקל לרשויות המקומיות. אתמול עסקתי באישור תקציב פיתוח דו־שנתי במודיעין מול האוצר. כך שאני ממשיך כל הזמן בעשייה. תפקידי כראש המטה לא יבוא על חשבון תפקידי כראש עיריה. אני עושה דברים במקביל".
אתה בדרך לפוליטיקה הארצית? "כפי שאמרתי לאורך כל הדרך, אני באתי להישאר לפחות שתי קדנציות במודיעין. כל מי שמרננים אחרת מוזמנים להיתאזר בסבלנות".
אבל יש כאלה שלא היתה להם סבלנות ומיהרו להוסיף את התפקיד לקורות חייו של ביבס באתר ויקיפדיה.
העיריה בתגובה: "ראש הממשלה מינה את ראש העיריה, חיים ביבס, לעמוד בראש מטה הבחירות המקדימות לראשות מפלגת הליכוד. אין כל קשר בין תפקיד זה לבין עבודתו השוטפת של ראש העיריה בניהולה וקידומה של העיר, כפי שעשה עד כה".