בתפקיד הכבאי - סגן ראש העיריה: בסיור שגרתי של סיירת ההורים ביום שישי שעבר הבחין אחד הצוותים באש בוערת בפארק הפיארטים ברעות. כשהתקרבו ארבעת חברי הסיירת, ביניהם סגן ראש העיריה, אילן בן סעדון, הם גילו שמתקן המשחקים הבנוי מעץ עולה באש, כשמסביבו פזורים עיתונים ופסולת.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
במקביל ליצירת קשר עם עם המוקד ומכבי האש, הם החלו לנסות לכבות את השריפה בכוחות עצמם באמצעות חול ובקבוקי מים. זמן קצר לאחר מכן הגיעו למקום מאבטחי חברת "מוקד" ויחד כיבו את הדליקה. מאוחר יותר הגיע צוות כיבוי אש שבדק כי האש כובתה לחלוטין.
"הופתענו לגלות את השריפה וניסינו לפעול במהירות לכבותה", מספר בן סעדון. "בעזרת הידיים השלכנו חול לעבר מוקדי האש ובמקביל שפכנו מים מבקבוק. אני מאמין שאם היינו מגיעים כמה דקות מאוחר יותר כל המתקן היה נשרף. אני רואה זאת כחובה לפנות לבני הנוער על מנת שיקפידו לשמור על המתקנים כדי שכל תושבי העיר יוכלו ליהנות מהם.
"לצערי, לאור המקרה, אני חש שיש צורך להתקין מצלמות נוספות ברחבי העיר על מנת להרתיע ולתפוס את מבצעי הוונדליזם".
העיריה בתגובה: "אנחנו רואים בחומרה כל מקרה של ונדליזם בעיר ופועלים ביחד עם גורמי המקצוע והמשטרה לטיפול בנושא. תוכנית פריסת המצלמות ברחבי העיר נמצאת בתחילת דרכה ותכלול שטחים פתוחים נוספים ופארקים בהם יהיה צורך לכך".
תגובת המשטרה לא התקבלה.