מארב לילי להגנה על שלט "מכבי צעיר": בוגרי תנועת הנוער "מכבי צעיר" במודיעין החליטו לפרסם את הסניף שלהם לקראת פתיחת השנה והכינו מיצג גדול בשדה באזור. אך כל בוקר נדהמו לגלות שהשלט הופל על ידי אלמונים שחיבלו בו. לאחר מספר פעמים הם החליטו לשמור על השלט בלילה על מנת לתפוס את המשחיתים.
"ביום חמישי בלילה יצאתי עם כמה חברים לישון ליד השלט שלנו במטרה להעביר שם את הלילה בשמירה", מספר מ'. "ישבנו עם גיטרה וקפה והיה נחמד. לפתע הגיעה חבורת נערים כנראה במטרה להפיל את השלט. הם ראו אותנו והבינו שהם לא יכולים להוריד את השלט. הם הלכו לכיוון מכבים, עלו על גבעת הברושים, והתחילו ליידות לכיווננו אבנים ולקלל אותנו".
מה עשיתם? "שמרנו על השלט באיפוק, תוך כדי סיכון שאבן תפגע בנו או במכוניות שלנו. לאחר מכן הבנו שאנחנו לא יכולים להישאר שם והתחלנו להתרחק מהמקום והזמנו משטרה. ברגע שהם ראו שאנחנו מתרחקים קצת הם ירדו מגבעת הברושים והורידו את השלט. המשטרה הגיעה למקום ומסרנו עדות לשוטרים. אחד מהם היה עם סכין ביד וחתך לנו את השלט. חששנו שניפגע. המשטרה הגיעה והנערים ברחו. השוטרים החלו לרדוף אחריהם ולבסוף תפסו אותם".
ג' (17) מוסיף: "החלטנו שאנחנו רוצים לתפוס את האנשים שעושים את זה. עבדנו קשה כדי להרים את השלט הזה וכל בוקר השלט היה על הרצפה, באנו לשמור עליו ולא הצלחנו בגלל האיום הפיזי שהיה עלינו. אנחנו מקווים שמקרים כאלו יפסקו".
המשטרה אישרה את הפרטים ומסרה בתגובה: "אכן היה יידוי אבנים על בוגרי מכבי צעיר, מספר נערים עוכבו בתחנה. כרגע אנחנו ממשיכים בחקירת האירוע".