יער ללא הפסקה: יערות בן שמן ממשיכים להעסיק את שוטרי משטרת מודיעין - כשבועיים לאחר שפורסמה ב-mynet כתבה על "היער השחור" – החושפת את ניסיונות ההתאבדות באזור בן שמן, מסיבות השיכורים ומקרים מצערים שהתגלו ביער ובסביבתו, מתברר שבשבוע האחרון קרו ביער שני מקרים נוספים שהעסיקו את המשטרה.
ביום שישי שעבר קיבלה המשטרה דיווח על מסיבת אלכוהול בהשתתפות כ-250 בני נוער מהאזור. השוטרים הגיעו למסיבה, הפסיקו אותה ושפכו כמויות גדולות של אלכוהול, שבני הנוער היו אמורים לשתות. "אנחנו נלחמים במכת האלכוהול", מסביר מפקד תחנת מודיעין, רפ"ק יורם ברינה.
"במסגרת זו, קיימנו השבוע מבצע פיצוציות כדי לאתר מכירת אלכוהול לקטינים. לשמחתנו, התברר שבעלי העסקים שומרים על החוק. הבעיה שגילינו בשטח היא בעיקר בגירים שקונים אלכוהול עבור חבריהם הקטינים. בתשעה מקרים שפכנו אלכוהול לצעירים. מבחינתנו, מדובר בחלק מהעבודה השוטפת והחשובה שלנו".
מקרה נוסף שהעסיק את המשטרה התרחש ברביעי שעבר כאשר בעשר בלילה התקבל דיווח בתחנת משטרת מודיעין לפיו שני קטינים, אחד מהם נוטל תרופות, יצאו לאזור נאות קדומים בצהריים ומאז לא שבו הביתה. אביהם של הנערים, המתגוררים במרכז הארץ, סיפר כי הם יצאו בשלוש בצהריים עם חברים והיו אמורים לשוב הביתה, אך מאז אבדו עקבותיהם. הקטינים לא לקחו איתם מכשירים סלולריים וגם חבריהם לא ידעו להסביר מה בדיוק היו תוכניותיהם.
שוטרי מודיעין, יחד עם מתנדבי יחידת הג'יפים ומסוק משטרתי, החלו לסרוק את האזור. גורם במשטרה: "מדובר היה בשעת לילה מאוחרת, מזג אוויר קריר ובמקום שקרוב לקו התפר. פעלנו במהירות. אי אפשר להישאר שווה נפש מול הפחד של ההורים ומול אי הוודאות". בארבע לפנות בוקר, לאחר סריקות ממושכות באזור, נמצאו הנערים בריאים ושלמים, כשהם ישנים בין השיחים בתוך יער בן שמן הנושק לנאות קדומים. "הם היו מבולבלים ולא כל כך הבינו מה קורה".
"הם חשבו שהם עושים פיקניק נחמד ולא הבינו עד כמה כולם סביבם נבהלו. בכל מקרה, שמחנו מאוד על שאיתרנו אותם בריאים ושלמים והחזרנו אותם להוריהם.