מי רוצה להיות שיפוצניק: החודש ייפתח במרכז הרב-תחומי קורס ראשון מסוגו במודיעין "קורס מעשי לתחזוקה בבית". מאחורי היוזמה עומד צוות המרכז הרב-תחומי שהחליט שגם לנשים ולגברים בעיר מגיע ידע מעשי ואפשרות לרכוש ארגז כלים של ידע לביצוע עבודות תחזוקה בבית כדי שלא יהיו חסרי אונים ועל כל תיקון יצטרכו להזמין שיפוצניק, ואם כבר להזמין שיפוצניק שידעו איך לדבר איתו.
יש לציין כי הקורס מיועד לנשים וגברים, יתקיים בימי שלישי, במרכז הרב –תחומי בין השעות 19:00-22:00. מהמרכז הרב תחומי סיפרו השבוע כי ישנה היענות רבה לחוג זה וציינו כי מספר תושבים התקשרו למרכז הרב תחומי וביקשו להעניק את הקורס בתור מתנה לנשותיהם.
את הקורס המעשי מעבירה חברת "ראש בקיר". במפגשים צוברים המשתתפים ידע על מנת לבצע עבודות שיפוץ, הרכבה ותחזוקה בבית. בין היתר כולל הקורס שיעורים מעשיים בנגרות, בנייה, שיפוץ, הרכבה, תחזוקה, חשמל ואינסטלציה.
ההתנסות האישית במהלך הקורס כוללת ביצוע בפועל של: ניסור ובנית עגלה על גלגלים, תליית מדפים תמונות וארוניות על קיר, החלפת נורות מסוגים שונים, החלפת בית מנורה, תיקון שקע ותקע, הרכבת הארכות חשמל, פתיחת סתימה בביוב, הרכבת ברז פרח, גומיות, החלפת ניאגרה, תיקון ניאגרה, תיקון תריס, החלפת צילינדר, יישור צירים.
עם תום הקורס בוגרי הקורס יהיו מצויידים בארגז כלים של ידע שיאפשר לכם לטפל בתקלות הנפוצות בבית, לגשת לביצוע עבודות שיפוץ והרכבה פשוטות ללא פחד מכישלון, להבין את שפת אנשי המקצוע שתרצו לשכור לביצוע תיקונים מורכבים ולעמוד על שלכם בנושא ביצוע עלות עבודה של אנשי מקצוע.