אלכוהול, גז מדמיע ומכות: כך נראתה הבריכה העירונית בשבת האחרונה לאחר שנערים שהשתכרו והתפרעו בבריכה נקלעו לתגרה עם מאבטחי המקום ועם שוטרים שהוזעקו להרגיע את הרוחות.
מסתבר שלא הרבה השתנה מאז פורסמה הידיעה ב"ידיעות מודיעין" על השבת הראשונה שבה פעלה הבריכה, במהלכה בני נוער שיכורים התפרעו בה, והנהלת הבריכה נאלצה לסגור אותה שעתיים לפני הזמן. בשבת האחרונה זה קרה שוב.
"הבריכה החדשה מקסימה ואנחנו מאוד נהנים להגיע אליה אבל בני הנוער שנכנסים אליה שיכורים, הורסים את כל ההנאה", מספרת יפה, אם לשלושה שהגיעה למקום במהלך השבוע. "הם מגיעים שיכורים או שמגניבים פנימה אלכוהול ומשתוללים".
הנערים שהגיעו בשבת בשעות אחר הצהריים לבריכה כשהם שיכורים, התחילו במהירות להשתולל. הם התפרעו ולא הקשיבו להוראות המצילים במקום שדרשו מהם לצאת מהמים. מאבטחי הבריכה שהוזעקו לטפל בהם, נתקלו בהתנגדות אלימה.
"השוטרים השתמשו בגז מדמיע כדי להרגיע את הרוחות ובדרך פגעו גם באנשים שסתם עמדו באזור", מספר דותן, שעבר במקום.
מעיריית מודיעין נמסר בתגובה: "מספר מבקרים במקום עברו על כללי ההתנהגות ועל כן הוצאו מהבריכה באופן מיידי. בחברה הכלכלית מתכוונים להתקין במתחם מצלמות במעגל סגור, בכל האזורים למשך 24 שעות ביממה על מנת לתעד את כל המתרחש ולהיעזר בכך במידת הצורך לאחר אירועים חריגים".
ממשטרת מודיעין נמסר בתגובה "כי ניידת הסיור שהגיעה למקום נתקלה בהתנגדות והתפרעות מצד הנערים. אחד הנערים עוכב לחקירה בגין עבירות של הכשלת שוטר והפרת הסדר הציבורי". עוד נמסר כי "לקראת השבת הקרובה נערכים במשטרה בהתאם לאירועים האחרונים".