תאונת דרכים קשה אמש במודיעין: יוסף קדוש, ילד בן 7 ממודיעין, נהרג מפגיעת אוטובוס ברחוב עמק החולה בעיר, כאשר ירד ככל הנראה לכביש רכוב על אופניו.
בשעה 19:20 התרחשה התאונה. נהג קו פנימי מספר 2 של חברת קונקס נסע לאורך הכביש פגע בילד פגיעה קטלנית.
פראמדיק כונן של מד"א שגר בקרבת מקום הגיע תוך דקה למקום ושתי דקות לאחר מכן הגיע אמבולנס של מד"א. לדברי הצוות הרפואי לא היה כבר מה לעשות ומותו נקבע במקום. "כבר ראיתי במודיעין תאונות דרכים בה היו מעורבים תושבים, אבל תאונה כזו קשה לתפוס בייחוד לאור רמת הפגיעה ותוצאותיה הקטלניות", אמר יוסי ליפשיץ מצוות מד"א.
האוטובוס הפוגע. "אין בפינו מילים לתאר את הצער". צילום: מנחם בנטוב
בני המשפחה הגרים מספר בתים ממקום התאונה שמעו את ההמולה תחת ביתם ובנם הגדול ירד לראות את שהתרחש. לאחר שהבין שאחיו נפגע הוא רץ לביתו וסיפר להוריו על המחזה הנורא. ההורים ירדו למטה וקיבלו את הבשורה הקשה מפי הצוות הרפואי שהיה במקום.
במשך שעה ארוכה גופת הילד נותרה במקום התאונה עד שחוקרי המשטרה סיימו את עבודתם במקום. לזירת התאונה הגיע ראש העיר,חיים ביבס, הרב דוד לאו והרב סלונים, רב קהילת חב"ד אליה משתייכת המשפחה. "זה הרחוב המסוכן הזה" אמר דוד גודשמיט תושב האיזור. ממש כביש מהיר בתוך העיר. כל הזמן קורות פה תאונות, זה היה רק עניין של זמן עד שתתרחש תאונה מחרידה כזו. רק בשבת האחרונה ישבתי ליד הילד ואביו בבית הכנסת בשכונה, אני פשוט לא מאמין שזה קרה. אני חושב על הילדים שלי.שאלוקים ישמור על כולנו".
משפחת ההרוג גרה זה שנה במודיעין ולה שני בנים (10 ו-7). ההלוויה יצאה אמש מבית חב"ד בעיר לכיוון הר המנוחות בגבעת שאול בירושלים.
מחברת ויאוליה טרנספורטיישן (קונקס) נמסר: "אין בפינו די מילים להביע את צערנו על מותו של ילד בתאונת דרכים. פרטי האירוע נמצאים בחקירה של משטרת ישראל והחברה משתפת עימה פעולה בכל אשר תתבקש באשר לנסיבות האירוע".