תושבים בשכונת המגינים, בה פועלת ספרייה קהילתית, טוענים כי בעירייה לא מקפידים מספיק בשמירה על מתחם הספרייה, המוצבת בכניסה לגן השעשועים שמול המרכז המסחרי "סלומון סנטר".
1 צפייה בגלריה
 הספרייה הקהילתית בשכונת המגינים
 הספרייה הקהילתית בשכונת המגינים
הספרייה הקהילתית בשכונת המגינים
(צילום פרטי)
הספרייה, שהיא מיזם של אגף קהילה של העירייה בשיתוף בית ספר "מעוף ברנקו וייס" הפועל בשכונה, הוקמה לפני למעלה משנה, והיא מיועדת לשימוש חופשי ‑ השאלה של ספרים לרווחת התושבים.
העירייה הציבה בכניסה לגן ארון ספרים, ועל מדפיו התבקשו התושבים להניח ספרים ישנים שאין להם צורך בהם, כדי שתושבים אחרים יוכלו לשאול אותם לצורך קריאה, ואז להחזירם לספרייה.
לטענת חלק מהתושבים, יש מי שעושים שימוש במתקן, אך אין מספיק הקפדה על סביבת הספרייה, מה שפוגע בהנאת התושבים מהמיזם, ואף מהווה מפגע סביבתי.
"אנשים חושבים שהספרייה הזו היא מקום להשליך לצידה כל מה שקשור בחומרי קריאה", אומרת רעות שמשי, תושבת השכונה. "כבר שבועות שהרחבה שליד מתקן הספרייה מלאה בארגזי קרטון עם ספרים ישנים או עיתונים, ולא נראה שמישהו מתאמץ לסדר אותם במדפים".
קראו גם:
מהעירייה נמסר: "הספריות הקהילתיות נבנו על ידי תלמידי בית ספר ברנקו וייס בשיתוף אגף קהילה, האמון על תחזוקתן. מעת לעת, מגיעים תושבים ומניחים ספרים לצד הספריות באופן שלא תואם את ההנחיות, וכל מקרה מטופל פרטנית על ידי האגף. במקרים מסוג זה, ניתן גם לפנות בכל עת למוקד העירוני לטלפון 106 או 08־9726020".