"להרגיש נוח ללכת יד ביד עם בן זוגי"


מי אני: דניאל גיל (21) חייל פעיל למען זכויות הלהט"ב.
2 צפייה בגלריה
דניאל גיל
דניאל גיל
דניאל גיל
(צילום: פרטי)

אווירת בחירות?
"כן בהחלט מרגישים. אני תומך במחנה הליברלי ובמטה הגאה של יש עתיד. בעבר עשינו פעילות נגד בריונות פנינו ללהט"בים בארון וכך הכרתי את העולם הפוליטי המקומי והתחלתי להתעניין בו".
כיצד נערכים ליום הבחירות?
"אני קורא מצעים של מפלגות, מאוד חשוב לי מה כל אחד מתכנן בנוגע לקהילה הלהט"בית כי יש כאן קהילה גדולה אבל היא מסתתרת. יש המון הורים גאים וילדים להורים לילדים גאים. הרבה מפלגות אוהבות רק לסמן וי, אבל אני מחפשת טיפה יותר, לדעת מה באמת הכוונות שלהם".

2 צפייה בגלריה
(קלפי בבחירות מקומיות. צילום: אבי רוקח)

מה אתה מתכנן לעשות ביום הזה?
"לממש את זכותי להצביע. לעודד אחרים ללכת להצביע כי העתיד של כל האזרחים והקהילה הלט"בית טמון בבחירות המקומיות".
מה לדעתך הדבר הכי בוער שצריך לעשות בקדנציה הקרובה בעיר?
"במודיעין אירועי הגאווה לא ממש מותאמים לגיל האוכלוסייה, אחוז הצעירים (20 פלוס) בקהילה בעיר הוא גבוה, צריך לעשות את האירועים יותר בסגנון של תל אביב. כמובן בשילוב הרצאות ופעילויות למשפחות צעירות.

קראו גם:

"בנוסף, צריך למצוא פתרון לעניין התחבורה עבור חיילים. מודיעין עם 97 אחוזי גיוס, אחוז יציאה לקצונה גבוה וגם יש המון חללים. זו עיר של חיילים וצריך לדאוג להגברת שאטלים לבסיסיים צבאיים, למצוא פתרונות לאוטובוסים מסובסדים וכדומה".
איזה שינוי עברה העיר בשנים האחרונות?
"כמי שגדל בעיר, השינוי הוא לטובה באופן מובהק. יש המון מקומות בילוי, כבר לא צריך לצאת ממודיעין, היום יש מענה לכל הצרכים שלי בעיר שלי".
מילה לראש העירייה לקראת הקדנציה הבאה:
"שייקח ברצינות את הפן הלהט"בי, חשוב לשמור על צביון העיר, על הסטטוס קוו היפה בעיר, השילוב בין דתיים וחילוניים ושכולם חיים יחד. אני ובן זוגי מרגישים בנוח ללכת יד ביד במודיעין ואני רוצה שזה יישאר ככה".