במודיעין-מכבים-רעות מציינים את חודש ההוקרה לחיילי צה"ל ומשרתי המילואים, אשר מטרתו לעורר את המודעות לכך שיש בינינו מאות משרתי מילואים אשר עזבו מאחור משפחה, ילדים ועבודה ויצאו להילחם בחזית.
1 צפייה בגלריה
מחלקים לחיילים של מודיעין
מחלקים לחיילים של מודיעין
מחלקים לחיילים של מודיעין
(צילום: דוברות העירייה)

הקמפיין שהחל החודש יפעל לרתום גם את קהילות בתי הספר השונים שיוכלו להקים מערך מתנדבים למען המשפחות.
במסגרתו, יצאו אתמול (יום א') עובדי מרכז הצעירים עם שי של סל כביסה ומאפה, אותו חילקו לחיילי העיר במתחם התחנה המרכזית ובמתחם רכבת מרכז.
בנוסף, עמלו מנהלת אופק ומרכז הצעירים על עלון הטבות למשפחות משרתי ומשרתות המילואים. העלון המפורסם בימים אלה כולל נכון לעכשיו, כ-16 בתי עסק בעיר אשר נותנים הטבות והנחות שונות. כך למשל, כניסה חינם לבריכה העירונית, הנחות במגוון חנויות, הנחות לטיפולי קוסמטיקה ועוד.
את חודש ההוקרה יסגור מרכז יודה במוצ"ש, 1 ביוני, במופע סטנדאפ של יוסי גבני במועדון הגריי בעיר. כל הכרטיסים למופע נמכרו תוך כמה שעות וצפויים להגיע יותר מ-400 איש.
המופע הזה הוא השני שמקיים מרכז יודה כהוקרה לחיילים ומשרתי המילואים לאחר שגם המופע הקודם של הסדנטאפיסט אסף יצחקי היה סולד אאוט.

קראו גם:

מרכז הצעירים פועל בימים אלו על לוח האירועים לחודשי הקיץ ובין שלל הפעילויות אשר יתקיימו ניתן למצוא – מפגשי ייעוץ בלינקדאין, טורניר סטריטבול לצעירים, הרצאות וסדנאות בנושאי כלכלה, בינה מלאכותית, תוכנת canva ועוד.