ערב ל"ג בעומר יחול השנה במוצאי שבת, 25 במאי. במסגרת היערכות עיריית מודיעין להדלקות המדורות, נקבעו כמו מידי שנה, שטחים פתוחים אשר מרוחקים מבתי מגורים.
1 צפייה בגלריה
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
(המחשה: מוטי קמחי)

באגף הביטחון בעירייה מדגישים כי רק בשטחים שנקבעו תותר הדלקת מדורות, כאשר במקביל תתקיים אכיפה מוגברת למניעת הקמת מדורות ברחבי העיר, דבר האסור על פי החוק העירוני.
הדלקת המדורות תתאפשר רק במוצ"ש 25.5, אחרי צאת השבת, או ביום ראשון אחרי השעה 17:00. השטחים המיועדים ליום המדורות הם רק האתרים הבאים:
השטח הפתוח המקביל לרחוב עמק האלה (מצידו הצפוני) מכביש יהודה המכבי ועד רחוב היער.
השטח הפתוח המקביל לרחוב עמק האלה (מצידו הצפוני) מרחוב היער ועד למתחם "נייר חדרה".
חשוב לציין כי במקרים של עומס אשר עלול לסכן את החוגגים במקום, תימנע הדלקת מדורות נוספת במקום.
כמדי שנה, יוצאת קריאה משותפת לציין את החג באופן אלטרנטיבי ללא מדורות, בהובלת חבר המועצה, עידן חמי מחזיק תיק החינוך, ויו"ר הנהגת ההורים העירונית, אייל כהן. זאת כאשר בשטח, ניתן לראות יוזמות קהילתיות ובית ספריות שמטרתן שמירה על הסביבה, או לחילופין, איחוד של מדורות המפחיתות משמעותית את נזקי הסביבה.

קראו גם:

בנוסף, מחלקת איכות ותכנון סביבה בעירייה יזמה, בשיתוף עם רשות ניקוז ונחלים ירקון, סיורי עששיות בהדרכת החברה להגנת הטבע, המותאמים לילדים מגיל 4 ויותר, בעלות סמלית של 15 שקלים לכרטיס. הסיורים יתקיימו בשמורת ענבה היפה. נותרו מקומות לפעילויות ביום ראשון 26 במאי. התכנסות בשעה 19:15 בכניסה לפארק ענבה מרחוב דוכיפת מול בית 25. לרכישת כרטיסים.