טרנד החתונות בימי הלחימה בין בני או בנות זוג הנמצאים בשירות מילואים פעיל, לא פסח גם על מודיעין, בשעה שלוחם צנחנים במילואים תושב העיר נשא לאישה את בת זוגו במתחם גריי בעיר.
1 צפייה בגלריה
"מרגש". בני הזוג בחתונה עם חברים מילואימניקים
"מרגש". בני הזוג בחתונה עם חברים מילואימניקים
"מרגש". בני הזוג בחתונה עם חברים מילואימניקים
(צילום: פרטי)
על ההפקה יוצאת הדופן, שהתארגנה בתוך מספר ימים, הייתה אחראית קבוצה של פעילי חברה ממודיעין, בהם אנשי "המטה החברתי" בעיר, שמאז פרוץ המלחמה עוסקים בסיוע ותמיכה במגוון תחומים, לתושבי העוטף והצפון, וכמובן שללוחמים ביחידות השונות.
אל אנשי המטה הגיעה לפני כשבוע וחצי פנייה מצידו של לוחם תושב העיר, מילואימניק בשם מאור יוסף, שסיפר לאנשי המטה כי הוא נמצא במילואים מאז ה־7 באוקטובר, והחתונה שתכנן לקיים עם חברתו לחיים, אביה סוסנה, התבטלה בשל מצב החירום.
יוסף ביקש סיוע, ובתוך ימים ספורים ארגנו אנשי המטה החברתי כמה בעלי עסקים בעיר מתחומים שונים, שחברו יחד להפקת החתונה שהתקיימה במתחם גריי במע"ר העירוני. הראשון לסייע היה שמואל אדלר, בעליו על מתחם הגריי, שנענה בשמחה לבקשה אותה העבירו אליו אנשי המטה, הפעילים מזה מספר שבועות במתחם.

קראו גם:

"פנו אליי מוטי בן אברהם ואור גרינפלד עם הבקשה המיוחדת, והאמת שלא יכולתי לומר להם לא", מספר אדלר. "הם אמרו שיש מילואימניק שקיבל אישור לצאת לאפטר ולקיים חתונה שבוטלה, אבל התנאי היה שזה יהיה באיזור מודיעין. חייגתי לשותפים שלי, והמבצע יצא לפועל עם הרבה אנשים מדהימים. הבחור הגיע רווק ויצא נשוי, חתונה ראשונה אצלי בגריי, וכל הכבוד לכל מי שלקחו חלק בהפקה המטורפת".
גרינפלד, חבר מועצת העיר שהוא מבין מנהלי ומובילי המטה החברתי, מספר כי לא היה אדם אחד שהוא פנה אליו ולא הסכים לסייע בהכנות לקראת החתונה המרגשת שנערכה ביום שלישי שעבר בנוכחות מאות משתתפים, חלק גדול מהם במדים מאובקים.
"שמואל הגדול ואנשי החסד מוטי בן אברהם, דורון אופיר המקסימה, דור אבידן וסיון גור־ברדוגו, הניעו צוות של אלופים שעשה דבר נפלא, בהובלת מאיה המפיקה", אומר גרינפלד. "נתנו שם יד החברים מעמותת המלאכים של ערן ואפילו תלמידות כיתה י' באולפנה בעיר, שהגיעו להתנדב ולעזור לנו יחד עם המורה שלהם צופיה מעוז".
"בתוך כל הצער והחרדה שאנחנו חווים בימים אלה, קיום אירוע שכזה הביא איתו התרגשות ותקווה גדולה, שהוכיחו כמה עם ישראל חי, זה מרגש".