מספיק עם זה: ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, הודיע כי הוא מתכוון לעתור לערכאות משפטיות בעקובת הסחבת המתמשכת במסירת ציוני הבגרות לתלמידים, בשל הסכסוך המתמשך בין המורים למשרדי החינוך והאוצר.
1 צפייה בגלריה
חיים ביבס
חיים ביבס
חיים ביבס
(צילום: קובי קואנקס)

בפוסט מיוחד שפרסם בנושא, כתב אמש (יום ד') ביבס בעמוד הפייסבוק שלו: "עד כאן! הגיע הזמן לעצור את ההתעללות בתלמידי החטיבות העליונות ובעיקר בבוגרות ובוגרי י״ב שנמצאים לקראת הגיוס!"
הוא הוסיף: "הנחיתי, בתפקידי כיו״ר השלטון המקומי, לעתור, ביחד עם הנהגת ההורים הארצית, לערכאות משפטיות כנגד משרדי החינוך והאוצר במטרה לסיים את הסחבת הבלתי נגמרת בין משרדי האוצר והחינוך עם ארגון המורים ולתת לתלמידות ולתלמידים לדעת מה ציוני הבגרות שלהם, לפני מועדי ב'.
ביבס מסכם ואומר: "אין שום סיבה שהתיכוניסטים שלנו יסבלו מהסכסוך הזה, גם כך עברו עליהם שנים לא פשוטות".

קראו גם:

מדובר בסכסוך המשפיע כמובן לא רק על תלמידי מודיעין אלא על תלמידי התיכונים בכל רחבי הארץ, שלא מצליחים לקבל את תוצאות מבחני הבגרות שלהם מזה חודשים ארוכים ופעמים רבות "נתקעים" ללא תשובות לפני מועדי ב' - מבלי לדעת אם הם בכלל צריכים לעשות אותם.
תלונות על כך מגיעות בשנה האחרונה ממאות ואלפי תלמידים, שלא מצליחים לסיים את השנתיים האחרונות ללימודיהם, שבהן מתקיימות בחינות הבגרות. המורים, מנגד, טוענים כי זהו אמצעי לגיטימי במסגרת מאבקם על הסכם שכר חדש, שלפי שעה לא מצליח מול משרד האוצר.