בשנת הלימודים הקרובה יחלו את תפקידן שלוש מנהלות חדשות בבתי הספר היסודיים – היובל, יחד ואבני חן, לאחר שנבחרו במכרז של משרד החינוך.
בבית הספר היובל מונתה שרית רושה גביזון למנהלת בית הספר, לאחר שהמנהלת רונית רביזדה שניהלה את בית הספר במשך שמונה שנים הודיעה על פרישתה. שרית, תושבת העיר, היא בעלת תואר במדעי החברה וכן תואר בהוראה.
3 צפייה בגלריה
שרית גביזון
שרית גביזון
שרית גביזון
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)

בתפקידה האחרון שימשה בשלוש השנים האחרונות כסגנית מנהלת בית הספר חופים ומחנכת. בנוסף, שרית היא מנחת קורס לקויות למידה בו ליוותה מורים לדרכי הוראה בכיתה הטרוגנית. לפני כן היתה מחנכת בבית הספר רעים בעיר, בו הובילה את תחום היזמות והמנטורינג.
בבית הספר אבני חן מונתה נעמה ניסנבוים, אשר תחליף את המנהלת עידית ניב שניהלה את בית הספר בשש השנים האחרונות והודיעה על פרישה. נעמה, תושבת העיר, היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בפסיכולוגיה ניהולית וכן תואר בחינוך.

3 צפייה בגלריה
נעמה ניסנבוים
נעמה ניסנבוים
נעמה ניסנבוים
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)

נעמה היא בעלת נסיון של למעלה מ-20 שנה בחינוך ובפדגוגיה ובחמש השנים האחרונות שימשה כסגנית מנהלת בית הספר יזמ"ה וכמחנכת כיתה. במסגרת תפקידה היתה שותפה לקידום הפיתוח הפדגוגי בבית הספר, ניהול התקציב ותפעול שוטף של בית הספר, הטמעת תכנית לימודים ייחודית ורכזת קשרי הורים עם בית הספר.

קראו גם:

לניהול בית הספר 'יחד' היסודי בשכונת הנביאים מונתה מיכל אלבז, אשר תיכנס לתפקידה במקום המנהלת שרי תבור, שניהלה את בית הספר בשלוש השנים האחרונות והודיעה על סיום עבודה.

3 צפייה בגלריה
מיכל אלבז
מיכל אלבז
מיכל אלבז
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)

מיכל היא בעלת תואר בביולוגיה כולל תעודת הוראה בתחום זה ותואר שני בלקויות למידה. היא היתה מורה לביולוגיה, מחנכת ומנהלת חטיבת הביניים בביה"ס העל יסודי יחד בתשע השנים האחרונות. לפני כן שימשה סגנית מנהל במדרשיית עמליה, תפקיד אשר כלל ריכוז פדגוגי, משמעת ובניית מערכת בית ספרית.
ראש מינהל חינוך בתיה שוכן-אורבוך בירכה על בחירתן של המנהלות החדשות והוסיפה: "אין לי ספק כי כל אחת תדע להוביל את בית הספר לעשייה משמעותית, הישגים וחינוך לערכים, כל אחת בדרכה הייחודית והיצירתית ובהתאם לחזון בתי הספר. זאת, תוך שיתוף פעולה עם הצוותים החינוכיים המסורים והמקצועיים וקהילות בתי הספר. המון בהצלחה בשנת הלימודים החדשה".