ההתפשטות הנרחבת והמהירה של זן האומיקרון גרמה לעלייה חדה ומשמעותית בתחלואה במודיעין, והביאה לשיא שלילי - ציון 10, המקסימלי בציון הרמזור של משרד הבריאות. על פי הנתונים, מהבוקר (ראשון) יש בעיר 3,303 חולים פעילים. למעלה מ – 260 חולים על כל עשרת אלפים תושבים.
1 צפייה בגלריה
מתחם בדיקות קורונה עמוס
מתחם בדיקות קורונה עמוס
מתחם בדיקות קורונה עמוס
(צילום: קובי קואנקס)
התחלואה הגבוהה מטרידה מאוד את קברניטי העיר, וזאת במיוחד על אף העובדה כי חלק גדול מהאוכלוסייה הבוגרת המתגוררת בעיר, בין הגילאים 20 ועד 59, התחסנה בצורה מלאה בפני הנגיף (89.1 אחוזים), כאשר בקרב האוכלוסייה שמעל גיל 60 הנתון מרשים עוד יותר, ועומד על 97.4 אחוזים.
קראו גם:
"הנגיף הזה פוגע בכולם, ולכן החיסוניות פה היא לא פקטור בהיבט של הידבקות, אבל היא בהחלט מונעת מחלה קשה, וזה חשוב מאוד", אומר גורם בעירייה, ומוסיף: "לפי כך אנחנו חוזרים ומדגישים כי על התושבים להפעיל אחריות אישית, וגם מי שהבדיקה הביתית שלו יצאה שלילית, אבל הוא לא מרגיש טוב, עדיף שיישאר כמה ימים בבית עד שהסימפטומים יחלפו".

איפה עושים בדיקות קורונה במודיעין?

נכון לעכשיו, מתחמי הבדיקות שפעלו עד כה בתחום העיר ימשיכו לפעול, כשהמתחם המרכזי המופעל על ידי פיקוד העורף בישפרו סנטר, במרכז עינב, ברחוב הסוחר 13, יפעל גם השבוע.
פעילות המתחם תתבצע בימים ראשון עד חמישי מהשעה 12 בצהריים ועד לשעה שמונה בערב, ביום שישי החל מהשעה שמונה בבוקר ועד שתיים עשרה בצהריים, וביום שבת בין השעות שתיים עשרה בצהריים ועד שמונה בערב.
מתחמים בדיקות אחרים הפועלים בשטח העיר כוללים את מרכזי הבדיקות של קופות החולים השונות: קופת חולים כללית בחניון הסקייט פארק, קופת חולים לאומית בחניון מול פארק המים ברחוב עמק האלה 255, במכבי שירותי בריאות ברחוב התלתן 8, ובקופת חולים מאוחדת במרפאה ברחוב שמואל הנביא 6.
חלק מהקופות דורשות מחבריהם להירשם מראש לבדיקה, באתר או ביישומון – שם מופיעים גם פרטים מלאים על מועדי הבדיקה.
לעדכונים - חדשות מודיעין