אסון התרחש בסוף השבוע האחרון בפאתי מודיעין, בזמן שצעיר בן 17 תושב העיר, שנהג ברכב פרטי, פגע ברוכב אופניים שרכב בכביש הגישה לפארק הטכנולוגי בעיר מכיוון יער בן שמן.
2 צפייה בגלריה
תאונת אופניים
תאונת אופניים
תאונת אופניים
(צילום המחשה: הרצל יוסף)
התאונה הקטלנית התרחשה בשעות הבוקר המאוחרות של יום שישי, ובתום ניסיונות הצלה שלא צלחו, כוחות הצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופניים, גבר בשנות הארבעים לחייו.
שעות ספורות לאחר מכן עדכנה משטרת מרחב שפלה כי הנהג הפוגע, שכפי הנראה הוא נהג חדש, עוכב לחקירה בתחנה, ועל פי הנוהל, נבדק בין השאר האם הוא נהג תחת השפעת אלכוהול או סמים.
כמה שעות לאחר מכן שוחרר הנער לביתו, כשהוריו עודכנו כי סביר להניח שהוא יידרש לחזור לחקירה נוספת בתחנת המשטרה בימים הקרובים.
במשטרת מודיעין מתייחסים בכובד ראש לחקירת המקרה, שכן תאונות קטלניות הינן דבר נדיר בתחומי העיר.

2 צפייה בגלריה
הפארק הטכנולוגי מודיעין
הפארק הטכנולוגי מודיעין
הפארק הטכנולוגי
(צילום: עיריית מודיעין)

כמה מרוכבי האופניים באיזור הפארק הטכנולוגי, מספרים כי הם נתקלו בעבר במקרים של נהיגה פרועה של צעירים באיזור זה של העיר, וכמו כן בדרך הגישה אל יער בן שמן.

קראו גם:

"אני לא אומר שזו תוצאה של רשלנות של נהג הרכב, וייתכן שגם לרוכב האופניים היה חלק בתאונה הקשה, ובכל מקרה אני מניח שהמשטרה תגיע לתוצאות בימים הקרובים", אומר תושב העיר הרוכב על אופני שטח באופן קבוע. "באיזור התאונה אין מצלמות למיטב הבנתי וייתכן שיהיה קשה לקבוע בצורה ברורה מה גרם לתאונה, אבל יש לא מעט נהגים שנוסעים באיזור הזה בסופי שבוע, ולא ממש מקפידים על נהיגה במהירות המותרת או על כללים אחרים. אני מאוד מקווה שזה לא המקרה באירוע הזה, לטובת הצעיר שנהג ברכב, ולמען משפחתו של רוכב האופניים".