שלושה מורים מבית הספר אורט עירוני ד' קיבלו בימים אלה הצטיינות והוקרה על פועלם החינוכי- ערכי, בהובלת פרויקטים ייחודיים. המורים, נבחרו מתוך מאות מועמדים ברחבי הארץ מטעם רשת אורט על עשייה חדשנית, מסירות, התמדה ורוח ההתנדבות שהשרישו בקרב התלמידים.
3 צפייה בגלריה
ישראל מלינרסקי
ישראל מלינרסקי
ישראל מלינרסקי
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)

ישראל מלינרסקי - רכז מצטיין בתחום המעורבות החברתית וההתפתחות האישית: ישראל מוביל את המעורבות החברתית באורט מודיעין בשנים האחרונות. הוא השכיל לבנות תשתית ארגונית ,ייסד סדירויות ונהלי עבודה שהביאו להטמעה מיטבית של תכניות ערכיות ותרם להצלחות מרחיקות לכת של התלמידים.
בבית הספר פועלות 15 תכניות שונות בהן יכולים התלמידים להתנדב ולתרום לחברה ולקהילה. ישראל מקיים דיאלוג מתמיד עם כלל השותפים, תלמידים, ארגונים, אנשי צוות ועוד, ומאפשר לתלמידים למצוא את המסלול האישי, המתאים ליכולותיהם, לרמת העניין ולחיבור שהם מגלים. כל אלו לצד מעקב וליווי - הובילו לעלייה משמעותית במספר התלמידים, שמסיימים עם תעודת בגרות חברתית, ואכן 90% מתלמדי י"ב סיימו עם בגרות חברתית בהצטיינות.
מאז אירועי ה-7 באוקטובר, החל ישראל ליזום ולפעול למען גיוס תלמידי ומורי בית הספר לסיוע לפינוי מתחמים עירוניים, איסוף ואריזת מוצרי מזון עבור חיילי צה"ל, הכנה וחלוקת מזון חם לקיבוץ גברעם שבעוטף, סיוע למשפחות המילואימניקים, יציאה להתנדבות חקלאית ועוד.

3 צפייה בגלריה
ענבל בבא
ענבל בבא
ענבל בבא
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)

ענבל בבא - רכזת מצטיינת במסגרת תכנית "מחוברים", מטפחת את התנדבותם של בני הנוער עם שורדי השואה ברגישות ובלב רחב. בזכות עבודתה והובלתה את התלמידים, התוכנית הפכה לנקודת מפגש ותמיכה עבור השורדים והתלמידים.
במסגרת פעילותה ענבל משקיעה מאמצים רבים להצלחת הפרויקט. היא מפיקה פעילויות משותפת סביב חגים, אירועים או ימים משמעותיים בלוח השנה, אשר מחברים בין התלמידים לניצולים. החיבור הבין-דורי עם ניצולים מאפשר לשורדים לשתף ולספר על זיכרונותיהם מתקופת השואה בגוף ראשון.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
עדי צ'יפרוט
עדי צ'יפרוט
עדי צ'יפרוט
(צילום: דוברות עיריית מודיעין)

עדי צ'יפרוט - מנטורית מצטיינת בתכונית הרובוטיקה - FLL. עדי מובילה את תכנית הרובוטיקה של חטיבת הביניים בחמש השנים האחרונות.
תכנית הרובוטיקה של אורט עירוני ד' מודיעין מובילה בתחומה. נבחרות התוכנית מביאות להישגים גבוהים ברמה הארצית ואף ברמה הבינלאומית. בנוסף התוכנית מובילה בתרומה וקידום קהילת הרובוטיקה בעיר בהדרכה של נבחרות צעירות נוספות ובהפקת אירועים ומפעלים לטובת הקהילה.
צופית חדד, מנהלת בית הספר: "הוקרה זו היא ביטוי נוסף למחויבותו של בית הספר אורט עירוני ד' לקידום מצוינות בחינוך. בית הספר רואה במורים את המשאב החשוב ביותר שלו, ומשקיע רבות בפיתוחם המקצועי ובהעשרתם מתוך גאוות יחידה ותפיסה כי הצוות מהווה מודל לחיקוי עבור התלמידים".