בשבוע שעבר נחנכו שני מתחמי "פארק יקותיאלי" במכבים, אשר נמצאים ליד כיכר יקותיאלי. המתחם החדש משתרע על כ-3.5 דונם, והוא משלב גם מתקני משחק לפעוטות וילדים, הכוללים נדנדות ומתקן משחק מונגש עם מגלשה והצללה.
3 צפייה בגלריה
מתקני החבלים בפארק
מתקני החבלים בפארק
מתקני החבלים בפארק
(צילום: עיריית מודיעין)
קראו גם:
בנוסף, כולל הפארק שולחנות בטון עם ספסלים שעליהם חרוטים לוחות שחמט ושש בש למשחק ועוד אזורי ישיבה ליחידים ולקבוצות, שבילים נגישים להליכה, מדשאות פתוחות או משופעות למפגשי תושבים, גינון הכולל מגוון צמחי תבלין וריח בשילוב פקעות לקטיף וצמחי עונות השנה כמו חוטמיות וחצבים, זאת לצד עשרות עצים.
עוד הותקנו בפארק, תאורה, ברזיות בגבהים שונים, מתקנים חניית אופניים ודשא סינטטי. בנוסף, כולל הפארק גינה קהילתית המתפרשת על כ-275 מ"ר, שתשמש בין היתר את ילדי בית הספר "מעוז המכבים". אגף התשתיות בעירייה, אשר הוביל את פרויקט פיתוחו של הפארק, ביצע את הכנת התשתיות לגינה הכוללת תשתיות של מערכות השקייה, איזורי שתילה, איזורי ישיבה ל"כיתת חוץ" והצללה לרווחת התושבים. בכך תצטרף הגינה הקהילתית לגינה הוותיקה בעיר, ברחוב ראובן פינת יששכר.
3 צפייה בגלריה
פארק יקותיאל החדש
פארק יקותיאל החדש
פארק יקותיאל החדש
(צילום: עיריית מודיעין)
המתחם הוותיק של פארק יקותיאלי, עבר גם הוא מתיחת פנים נרחבת. נסלל שביל מונגש לפארק ומתקני משחק מונגשים הכוללים חצובת נדנדות לפעוטות וילדים, מתקן משולב רב גילאי עם מגלשה, מתקן טיפוס ומתקן "נינג'ה" לילדים לטיפוס וכושר. בנוסף, הותקנו הצללה ודשא סינטטי בפארק.
בטקס החנוכה השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הרובע שלמה פסי, סגן ראש העיר, אלי סבח, חברי המועצה שמעון גואטה ואבי אלבז, יו"ר ועד הרובע, קאמי רובינזון, נציגי עמותת מכבים, שסייעה בשדרוג הפארק הוותיק, נציגי הרובע מכבים-רעות ושלושה דורות של תושבי מכבים: מקימי הישוב, ילדיהם והנכדות והנכדים.
3 צפייה בגלריה
גוזרים את הסרט
גוזרים את הסרט
גוזרים את הסרט
(צילום: עיריית מודיעין)
כל העדכונים - חדשות מודיעין