סקר תושבים על שביעות רצון מאיכות החיים ושירותי העירייה: עיריית מודיעין מבקשת מכם לענות על סקר, אשר הוכן על ידי אגף תכנון אסטרטגי ומחקר בעירייה, מקיף ומשמעותי. הסקר יעניק לכם הזדמנות לדרג את תחומי השירות השונים שמעניקה העירייה לתושבים בין אם באופן כללי ובין אם בקטגוריות שונות.
2 צפייה בגלריה
בניין עיריית מודיעין
בניין עיריית מודיעין
בניין עיריית מודיעין
(צילום: אדווה חולי)
כך למשל, נשאלים התושבים בסקר האם הם מרוצים מתחומי השירות הנוגעים לאחזקה ופיתוח מרחב ציבורי בשכונת מגוריהם, מערכת החינוך הפורמלית, ניקיון, קידום עסקים מקומיים, תרבות ופנאי, תכנון ובנייה ועוד.
בנוסף, נשאלים התושבים מה הכי חשוב שהעירייה תקדם בתחומים הללו, האם העיר מותאמת לצרכיהם של התושבים בהתאם לגילם, האם הם מרוצים מאופן קבלת המידע מהעירייה ומאופן הטיפול בפניותיהם לעירייה.
קראו גם:
בנוסף, הסקר בוחן את אפיוני השימוש בתחבורה על ידי התושבים, בין אם תחבורה פרטית או ציבורית בין אם בעיר ובין אם מחוצה לה. עוד בוחן הסקר את מעורבותם של התושבים במרקם החיים העירוני. בין היתר, נשאלים התושבים האם הם לוקחים חלק בפעילויות שונות כמו קניות בעסקים מקומיים, ישיבה במסעדות ובתי קפה, פעילות קהילתית, אירועי תרבות וספורט ועוד.
2 צפייה בגלריה
נערכים לניקיון פסח במודיעין
נערכים לניקיון פסח במודיעין
מרוצים ממצב הניקיון בעיר?
(צילום: עיריית מודיעין)
הסקר יוצא לאחר החגים ולפני שנת 2022, מתוך מטרה להעניק תמונה רחבה ויסודית על שביעות רצונם של התושבים ולדייק את הצרכים השונים בהתאם לתכניות העבודה המתגבשות באגפי העירייה לקראת השנה הקרובה. ד"ר אופיר לנג מנהל אגף תכנון אסטרטגי ומחקר מדגיש, כי ההשתתפות בסקר הינה אנונימית, ולא ייעשה שום שימוש בתשובות אלא למטרות מחקריות בלבד במטרה לספק כלים למקבלי ההחלטות לשיפור השירותים העירוניים עבור התושבים.
רוצים לענות על הסקר? לחצו כאן
ראש העירייה, חיים ביבס: "הסקר העירוני הנוסף שיוצא לדרך מהווה כלי מרכזי וחשוב בהבנת הצרכים של התושבים והיקף ההשקעה הנדרש מבחינת משאבים ובהכנת תכניות עבודה לשנה הקרובה. אני גאה בכך שבכל סקר עירוני קיימת היענות גבוהה מאוד מצד אלפי תושבים להשתתף בסקר, להשפיע ולהיות מעורבים וזה מעיד בעיניי יותר מכל, על עיר מצוינת עם תושבים אכפתיים. אין לי ספק שגם בסקר הזה התושבים יירתמו וייקחו חלק".
ברוך בוחניק, חבר מועצה מחזיק תיק אסטרטגיה: "סקר "שביעות רצון תושבים" ממשיך את הקו האסטרטגי של שיתוף ציבור שקידמנו כדי להמשיך, להשתפר ולהתייעל למען התושבים והצלחת העיר. הסקר הנוכחי נוגע בכל תחומי החיים בעיר ולכן השתתפות הציבור מאוד חשובה".
לעדכונים - חדשות מודיעין