מוטב מאוחר מאשר לעולם לא: הנהגת ההורים של תלמידי בתי הספר במודיעין, בשיתוף העירייה, תקיים בשבוע הבא מסיבה מיוחדת בפארק ענבה, המיועדת לבוגרי כיתות י' בשנת הלימודים הקודמת, והיא תהיה מיוחדת בשל סיבה אחת: היא מתקיימת רגע לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה, אבל היא בעצם מסיבת סיום.
1 צפייה בגלריה
מסיבת סוף שנה
מסיבת סוף שנה
"נחמד שחושבים עלינו, ושמארגנים לנו מפגש שכזה, שקצת יעלה את מצב הרוח, בטח לפני התחלה של שנה משמעותית"
(צילום: shutterstock)
זה קורה אחרי שבחודש יוני האחרון לא חגגו בוגרי כיתות י' בכל רחבי העיר את מסיבות הסיום המסורתיות, מאחר ובאותם ימים הזדהו חלק גדול מארגוני המורים עם המחאה נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה, וכתוצאה מכך הושבתו חלק ממוסדות החינוך בעיר, לא נערכו מסיבות סיום מסודרות, ובחלק מבתי הספר כלל לא התקיימו טקסי חלוקת תעודות.
רבים מבוגרי כיתות י', שהדבר הפריע להם, פנו להנהגות המקומיות של בתי הספר התיכוניים, ואלה, בצוותא עם אגף החינוך של העירייה, החליטו על הרעיון היצירתי והחריג ‑ קיומה של מסיבת סיום שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים.
המסיבה צפויה להתקיים ב־30 באוגוסט בפארק ענבה, בין השעות 20:00‑23:00, והיא מוגדרת על ידי האגף לחברה, נוער וצעירים של העירייה, כ"מסיבת סוף קיץ למסיימי י'". הכניסה למסיבה, שתכלול אמנים, די.ג'יי ודוכני מזון, היא בחינם, אך מותנית ברישום מוקדם בטופס הרשמה אלקטרוני שמופץ בימים אלה בין בוגרי שכבת י'.

קראו גם:

"יפה שהעירייה עושה לנו דבר כזה, אחרי שהשנה הקודמת הסתיימה ככה סתם, בלי שום אירוע מיוחד, ובלי שחלק מאיתנו אפילו קיבלו תעודות בטקס כמו שצריך", אומרת נעמה לביא, שתתחיל את לימודיה בכיתה י"א בעוד פחות משבוע. "נחמד שחושבים עלינו, ושמארגנים לנו מפגש שכזה, שקצת יעלה את מצב הרוח, בטח לפני התחלה של שנה משמעותית, עם המגמות ומבחני הבגרות הראשונים".
יו"ר ועד ההורים העירוני, אייל כהן, מרוצה גם הוא מהמהלך: "מגיע להם לשמוח, בטח אחרי הסיום הלא שגרתי של השנה הקודמת, ובכלל, אלה בני נוער שנכנסו לחטיבה העליונה פחות או יותר כשהתפרצה מגיפת הקורונה, והשגרה שלהם הייתה משובשת למדי. אני שמח שהעירייה התייצבה לצידנו ושקידמנו את המהלך החשוב הזה, ובהזדמנות זו, אני מאחל בהצלחה רבה לכל התלמידים".