הבחירות המקומיות 2023: חבר מועצת העיר מודיעין אור גרינפלד, השיק לאחרונה את קמפיין הבחירות שלו באירוע שבו לא חסך ביקורת מגורמים אחרים במפה הפוליטית.
1 צפייה בגלריה
אור גרינפלד
אור גרינפלד
אור גרינפלד
(צילום: חורחה נובומינסקי)
מאות רבות של תושבים הגיעו אל המפגש, שהתקיים באחד המועדונים בעיר, ובין האורחים היו גם כמה מנציגי מפלגת יש עתיד, בראשם שר הרווחה לשעבר, מאיר כהן.
לעיני המוזמנים הרבים, סיפר חבר המועצה על תוכניותיו לעתיד, הכוללות תחומים שבהם הוא עוסק גם בימים אלה, ובעיקר בנושאי חדשנות, תעסוקה, שיפור מערך התחבורה הציבורית, משבר האקלים ועוד.

קראו גם:

גרינפלד דיבר על תחושותיו בימים אלה, אחרי שבעה חודשים של מחאה חברתית נגד הממשלה המקדמת את הרפורמה במערכת המשפט, והסביר כי הבחירה בשם הרשימה: "המחנה הליברלי", אינה מקרית.
"חוקי המשחק השתנו והמאבק על הדמוקרטיה הישראלית יתקיים גם ברשויות המקומיות", אומר גרינפלד. "המאבק הוא על אורח החיים שלנו ועל פני העיר שלנו, ובגלל זה אנחנו חייבים מחנה ליברלי חזק, שיפעל וימשיך לעשות למען רוב תושבי ותושבות העיר, וישמור עליה פלורליסטית וליברלית".
עד כמה רחוק תהיה מוכן ללכת, במיוחד בימים טעונים כל כך, ובהתחשב בעובדה שבעיר יש לא מעט קהילות דתיות?
"אני מבטיח שלא ניתן יד לכפייה מכל סוג שהוא, לא ניתן שיכפו עלינו סגירת עסקים בשבת, לא ניתן לגורם כזה או אחר להיכנס למערכת החינוך שלנו, לא ניתן שיפגעו בזכויות תושב או תושבת על בסיס דת, מגדר או נטייה מינית, ונפגין אפס סובלנות לגילויי אלימות ושנאה".